بیانیه رسمی والنسیا/ محرومیت مادام‌العمر تماشاگران توهین‌کننده به وینیسیوس
01 خرداد 1402 - 21:28
شناسه : 53513
2

باشگاه والنسیا در قبال اتفاقات پیش آمده علیه وینیسیوس بیانیه‌ای صادر کرد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از ال موندو، والنسیا درباره شعارهای نژادپرستانه هوادارانش در دیدار هفته سی و پنجم لالیگا برابر رئال مادرید بیانیه‌ای منتشر کرد. وینیسیوس، وینگر مادرید در وقت‌های تلف شده به دلیل درگیری از زمین بازی اخراج شد. این بازیکن برزیلی گفت که کل زمان بازی مورد توهین هواداران قرار گرفته بود.

باشگاه والنسیا درباره این موضوع بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: والنسیا تمام توهین‌ها و حملات به وینیسیوس را محکوم می کند. باشگاه قاطعانه به ارزش ها و اخلاق ورزشی متعهد است و موضع خود را در برابر توهین ها تکرار می کند. ما از اتفاقاتی که در جریان بازی با رئال مادرید رخ داد، ناراحت هستیم. توهین به هر بازیکن در فوتبال نامناسب است و با ارزش‌های باشگاه والنسیا هم‌خوانی ندارد. باشگاه در حال بررسی این حادثه است و شدیدترین اقدامات را علیه مسببان انجام خواهد داد. والنسیا هوادارانی را که به وینیسیوس جونیور توهین نژادی کرده اند مادام العمر محروم می کند.

رئال مادرید در هفته سی‌وپنجم لالیگا مهمان والنسیا بود که این دیدار با شکست یک بر صفر شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید. در این بازی وینیسیوس به خاطر توهین‌ نژادپرستانه هواداران والنسیا می‌خواست زمین بازی را ترک کند که داور و بازیکنان رئال او را آرام و منصرف کردند. البته او چند دقیقه بعد به خاطر برخورد با بازیکن والنسیا کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد.

وینیسیوس  پس از بازی در واکنش به اخراجش در پستی نوشت: اخراج من هدیه‌ای به نژادپرستان بود. این فوتبال نیست بلکه رقابت‌های لالیگاست. شبکه ESPN برزیل اعلام کرد که ستاره رئال مادرید پس از فضای سنگینی که علیه او در ورزشگاه‌های اسپانیا به وجود آمده به دنبال ترک لالیگاست.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.