پدیده این فصل لیگ برتر یونایتدی بود
02 خرداد 1402 - 21:28
شناسه : 53604
1

جیمی کاراگر معتقد است لیساندرو مارتینس پدیده این فصل لیگ برتر بوده است.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از tycsport، جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول و کارشناس تلویزیونی، یکی از کسانی بود که در بدو ورود لیساندرو مارتینس به منچستریونایتد به دلیل قد کوتاه این بازیکن آرژانتینی به انتقاد از او پرداخت و عقیده داشت این بازیکن نمی‌تواند در لیگ برتر موفق شود. حالا بعد از درخشش مارتینس در یونایتد کاراگر اعتراف کرد درباره این بازیکن اشتباه کرده است.

لیساندرو مارتینس سالی عالی در لیگ برتر با منچستریونایتد داشت و بسیاری او را در زمره بهترین خریدهای یونایتد در چند سال اخیر می‌دانند. جیمی کاراگر پس از درخشش مارتینس در لیگ برتر، هیچ ابایی از عذرخواهی نداشت و عنوان کرد درباره این بازیکن اشتباه کرده است. کاراگر همچنین لیساندرو مارتینس را شگفتی بزرگ فوتبال بریتانیا در فصل جاری معرفی کرد.

جیمی کاراگر گفت: هر مدافع مرکزی که به لیگ برتر می‌آید و کمتر از ۱.۸۰ قد دارد شما را به فکر فرو می‌برد. ناخودآگاه فکر می‌کنید این بازیکن مشکل خواهد داشت. می‌خواهم از لیساندرو مارتینس عذرخواهی کنم. او شگفتی‌ساز بود. 

پس از پیوستن مارتینس به شیاطین سرخ در ژوئیه ۲۰۲۲ از آژاکس، خیلی‌ها بر اساس قد این مدافع، به نقد او پرداختند و مدعی شدند این بازیکن در لیگ برتر به مشکل خواهد خورد. او همچنین در ماه دسامبر با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قهرمان شد.

لیساندرو که با یونایتد قهرمان جام اتحادیه شده است، در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می‌کند. او در دیدار با سویا در لیگ اروپا دچار مصدومیت شد. این مدافع که در نیواولدبویز بازی کرده است، سال ۲۰۱۹ به هلند رفت و زیر نظر اریک تن‌هاخ در آژاکس درخشید و سپس راهی یونایتد شد.

کاراگر تنها کسی نیست که از این بازیکن آرژانتینی تمجید کرده است. ریو فردیناند، مدافع محبوب و سابق یونایتد، نیز مارتینس را بهترین مدافع لیگ برتر در حال حاضر می‌داند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.