رودری: ما یک هیولا در تیم داریم
04 خرداد 1402 - 15:28
شناسه : 53768
1

هافبک اسپانیایی منچستر سیتی به ستایش از ارلینگ هالند پرداخت و او را یک هیولا دانست.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، جدال منچستر سیتی و برایتون در بازی معوقه از هفته سی و دوم برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رودری، هافبک اسپانیایی منچستر سیتی بعد از بازی گفت: بازی بسیار زیبایی را برابر تیم خوب برایتون به نمایش گذاشتیم. آنها تیم شگفت انگیزی هستند. فوتبال بسیار تاکتیکی و برنامه ریزی شده و به همین خاطر باید در دادن پاس بسیار دقت کرد. تفاوت ما در این است که یک هیولا در تیم به نام ارلینگ هالند داریم. او در خط حمله به خوبی توانایی کنترل توپ را دارد. ما فرصت های داشتیم و آنها هم فرصت‌هایی را خلق کردند که در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

او ادامه داد: این بازی آزمون بزرگی برای ما بود. باید این سطح فنی از خود را حفظ کنیم چرا که بازی های مهمی باقی مانده است. ما سه هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کردیم. فشار بازی بالاست و سخت است که در هر بازی کیفیت بالایی از خود نشان داد. ما به استراحت نیاز داریم اما در این مقطع از فصل باید انرژی خود را نگه داریم تا نتیجه تلاش خود را ببینیم.

منچستر سیتی به فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده و باید به ترتیب به مصاف منچستر یونایتد و اینتر برود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.