بازیکن سرطانی، برگ برنده دورتموند
05 خرداد 1402 - 21:28
شناسه : 53862
1

ادین ترزیچ از سباستین هالر تمجید کرده و از او برای تبدیل شدن به قهرمان بوروسیا دورتموند در این فصل حمایت کرده است.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، سباستین هالر بازگشت قابل توجهی به میادین داشته است و برای کمک به بوروسیا دورتموند برای قهرمانی در بوندس لیگا، چندین گل مهم به ثمر رسانده است.

بازیکن ملی پوش ساحل عاج پس از تشخیص سرطان نیم فصل اول را از دست داد اما بازگشت خیره کننده ای به میادین داشت و نقش مهمی در صدرنشینی تیمش ایفا کرد.

ادن ترزیچ در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی قبل بوروسیا دورتموند، به تمجید از هالر پرداخت. سرمربی بوروسیا دورتوند گفت که آنها به بازگشت این مهاجم به زمین بسیار افتخار می‌کنند و او در نیم فصل دوم تفاوت بزرگی برای آنها ایجاد کرده است.

ادن ترزیچ گفت: بازگشت هالر زیباترین داستان فصل است. ما افتخار می کنیم و خوشحالیم که او در کنار ما در زمین است. این چیزی نیست که بتوان آن را بدیهی دانست. این اراده، تلاش و انرژی مثبت او بود که او را به اینجا رساند. بازگشت هالر سبک بازی تهاجمی ما را بهتر کرده است. ما بسیار خوشحالیم که او توانسته در هفته های اخیر چنین عملکردی برای ما داشته باشد.  او نشان داده است که می تواند قهرمان این فصل ما باشد.

هیچ بازیکنی در نیم فصل دوم فصل جاری بوندسلیگا بیشتر از سباستین هالر که ۹ بار موفق به گلزنی شده، گل نزده است. این بازیکن ۲۸ ساله در ۱۸ بازی در بوندسلیگا، ۵ پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است.

تاثیر هالر در بازی هجومی بوروسیا دورتموند قابل توجه بوده است و آنها از ابتدای سال تاکنون ۵۶ گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده اند. از زمان بازگشت هالر به میادین، سیاه و زردها تنها یک بازی بوندسلیگا را باخته اند و آنها اکنون تنها یک پیروزی با قهرمانی در بوندسلیگا فاصله دارند.

بوروسیادورتموند فردا شنبه ۶ خرداد در خانه به دیدار ماینتس خواهد رفت و برتری در این دیدار باعث می شود دورتموند بعد از یک دهه قهرمان بوندسلیگا شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.