۱۰ کشور اروپایی خواستار توقف تخریب خانه فلسطینیان شدند
06 خرداد 1402 - 8:44
شناسه : 53879
0
10 کشور اروپایی با امضای درخواستی از رژیم صهیونیستی خواستند که تخریب خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری و قدس شرقی و همچنین مصادره اراضی آن‌ها را متوقف کند.
منبع : فارس
پ
پ

هیأت‌های دیپلماتیک ۱۰ کشور اروپایی از رژیم صهیونیستی خواستند که مصادره اراضی فلسطینیان و تخریب خانه‌های آن‌ها در کرانه باختری را پایان دهد.

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، کنسولگری‌های بلژیک، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، بریتانیا، دانمارک، فنلاند، ایرلند و همچنین دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در کرانه باختری و نوار غزه این بیانیه مشترک را امضا کرده‌اند.

هیأت‌های مذکور از رژیم صهیونیستی خواستند «عملیات مصادره اراضی و تخریب [خانه‌ها] را متوقف کند و به سازمان‌های بشردوستانه در کرانه باختری از جمله قدس شرقی بدون مانع‌تراشی اجازه دسترسی دهد.»

این نمایندگی‌ها همچنین «خواستار بازگردانی یا جبران تجهیزات و امکانات بشردوستانه به مبلغ تقریبی ۱.۲۹ میلیون یورو شدند که از سال ۲۰۱۵ تخریب، متلاشی یا مصادره شدند.»

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هدایت یک کابینه تندرو و افراطی را در اراضی اشغالی فلسطین برعهده دارد که با اتخاذ مواضع ضدفلسطینی، به شهرک‌سازی‌ در خاک فلسطین پرداخته و خانه‌های فلسطینیان را تخریب می‌‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.