توسعه زیرساخت‌های فیبر نوری در منطقه کیانپارس اهواز
10 خرداد 1402 - 13:21
شناسه : 54269
1

ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه زیرساخت‌های فیبر نوری در منطقه کیانپارس اهواز خبر داد و گفت: امکان واگذاری به روزترین خدمات ارتباطات مخابراتی از جمله دیتای پهن باند با سرعت‌های بالا در این منطقه فراهم شده است.

پ
پ

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها در مناطق مختلف کلانشهر اهواز اظهار کرد: با تلاش کارشناسان فنی و نیروهای شبکه، زیرساخت‌های ارتباطی شهری بر بستر فیبر نوری از طرح نهضت جهادی فیبر مخابرات تا منازل (نجما) در محدوده مرکز تلفن مخابراتی شهید چمران در منطقه کیانپارس اهواز با نصب تجهیزات فنی بروز و پیشرفته کافوی نوری توسعه یافت.

وی افزود: با این اقدامات انجام شده امکان واگذاری به روزترین خدمات ارتباطات مخابراتی از جمله دیتای پهن باند با سرعت‌های بالا در منطقه کیانپارس اهواز فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توسعه و ایجاد ظرفیت و همچنین فراهم شدن زیرساخت‌های این طرح، متقاضیان ساکن منطقه کیانپارس اهواز حد فاصل خیابان‌های ۲ تا ۷ شرقی می‌توانند از طریق تماس با سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰، اپلیکیشن مخابرات من و یا شماره‌گیری کد*۲۰۲۰#  (ستاره ۲۰۲۰ مربع) از تلفن همراه و یا با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به درخواست و ثبت نام اینترنت Ftth اقدام کنند.

فلاح زاده ادامه داد: شهروندان و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان خوزستان نیز به زودی می‌توانند از نتایج و مزیت‌های بی شمار طرح نهضت جهادی فیبر مخابرات تا منازل (نجما) از جمله انتقال صوت و تصویر با کیفیت بسیار بالا، ارائه اینترنت با سرعت حداقل ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه، ایجاد سیستم مدیریت هوشمند شهری و … استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امکان راه‌اندازی وای‌فای در سطح شهر، ایجاد شبکه‌ای پایدار نسبت به تکنولوژی‌های موجود از جمله مس و ارائه سرویس FTTX به مشترکان مراکز تجاری و اداری از دیگر مزایای اجرای طرح نجما است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.