ثبت نام ۱۶ هزار مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار
17 خرداد 1402 - 10:25
شناسه : 54762
3
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کار آفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ثبت نام ۲۸ هزار نفر در سامانه افراد جویای کار بهزیستی گفت:۱۲ هزار نفر از این افراد فاقد شرایط لازم بوده اند و به دلایلی همچون تحت پوشش بهزیستی نبودن، عدم تطابق شرایط سنی و.... از فهرست افراد جویای کار این سامانه حذف شده اند.
منبع : فارس
پ
پ

سرپرست دبیرخانه اشتغال و کار آفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ثبت نام ۲۸ هزار نفر در سامانه افراد جویای کار بهزیستی گفت:۱۲ هزار نفر از این افراد فاقد شرایط لازم بوده اند و به دلایلی همچون تحت پوشش بهزیستی نبودن، عدم تطابق شرایط سنی و…. از فهرست افراد جویای کار این سامانه حذف شده اند.

محسن ایروانی در خصوص مددجویان ثبت نامی به تفکیک حوزه تخصصی سازمان بهزیستی، گفت: از این ۱۶ هزار و ۲۹ نفر، ۱۲ هزار و ۶۳۸ نفر دارای معلولیت و زیر مجموعه حوزه توانبخشی سازمان بهزیستی هستند. همچنین ۲ هزار و ۳۶ نفر از مددجویان تحت پوشش حوزه اجتماعی و  یک هزار و ۳۵۵ نفر نیز افراد بهبود یافته از اعتیاد و تحت پوشش حوزه پیشگیری بهزیستی هستند.

وی در خصوص میزان تحصیلات این افراد نیز گفت: یک هزار و ۱۲۹ مددجوی بی سواد، دو هزار و ۴۶۲ مددجو با تحصیلات زیر دیپلم و ۴ هزار و ۱۹۴ مددجو نیز با تحصیلات دیپلم در این سامانه ثبت نام کرده اند.

ایروانی افزود: همچنین یک هزار و ۵۸۵ مددجو با مدرک کاردانی و ۵ هزار و ۳۱۷ مددجو دارای مدرک کارشناسی در این سامانه ثبت نام کرده اند.

گفتنی است یک هزار و ۳۳۶ مددجو نیز با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.