اینزاگی: بله؛ سیتی بهترین تیم جهان است
19 خرداد 1402 - 21:28
شناسه : 54948
1

سرمربی تیم فوتبال اینتر اعتراف کرد، تیم فوتبال منچسترسیتی بهترین تیم جهان است و تیمش کار دشواری در فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پیش از دیدار با سیتی در فینال لیگ قهرمانان، گفت: برای منچسترسیتی که بهترین تیم جهان است احترام زیادی قائل هستیم. همه ما سیتی را می‌شناسیم و طبیعی است که آنها را شانس اصلی قهرمانی به حساب می آورند. افتخار می‌کنیم اینجا هستیم و هر کاری که بتوانیم، انجام می‌دهیم تا تمرکز کامل داشته باشیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: این بازی ۵۷ ما در این فصل است و آخرین بازی است که در این فصل خواهیم داشت و باید هرچه در توان داریم نشان دهیم. نباید ترسو باشیم. با دل و جرات بازی کردیم و به فینال رسیدیم. مسیر راحتی نداشتیم و حالا باید با تمرکز کامل برای دیداری آماده شویم که قطعا سخت‌ترین دیدار ما در این فصل است و بازیکنانم به خوبی آگاه هستند که برابر چه تیمی قرار دارند. باید هم با ذهن و هم با دل و جان بازی کنیم. باید در جریان بازی بمانیم حتی وقتی دچار مشکل می‌شویم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.