دنور در یک قدمی قهرمانی NBA و تاریخسازی
20 خرداد 1402 - 9:28
شناسه : 54961
1

تیم بسکتبال دنور ناگتس با کسب سومین پیروزی مقابل میامی هیت، در یک قدمی کسب نخستین قهرمانی خود در NBA قرار گرفت.

پ
پ

به گزارش ایسنا، صبح امروز (شنبه) ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، چهارمین بازی سری فینال NBA برگزار شد که در پایان، تیم «دنور ناگتس» با کسب دومین پیروزی در خانه «میامی هیت» به یک قدمی قهرمانی در این فصل از مسابقات NBA رسید.

در این دیدار که با برتری ۱۰۸ – ۹۵ دنور همراه شد، در کوارتر نخست میامی ۲۰-۲۱ پیروز شد، اما در دو کوارتر دوم و سوم این تیم دنور بود که با درخشش «نیکولا یوکیچ» و «آرون گردون» با نتایج ۳۵-۳۰ و ۳۱-۲۲ به پیروزی رسید تا فاصله ۱۳ امتیازی با میزبان ایجاد کند. کوارتر پایانی بازی هم ۲۲-۲۲ مساوی شد تا دنور به یک قدمی قهرمانی در این فصل برسد.

در این دیدار «جیمی باتلر» و «بَم آدبایو» هر کدام ۲۵ و ۲۰ امتیاز برای میامی به دست آوردند ولی این درخشش آن‌ها هم برای جلوگیری از شکست هیت کافی نبود.

برای دنور ناگتس نیز نیکولا یوکیچ، بروس برون و آرون گردون خوش درخشیدند تا به ترتیب با کسب ۲۳، ۲۱ و ۲۷ امتیاز زمینه قهرمانی دنور در این فصل را فراهم کنند.

سری فینال لیگ NBA به صورت ۴ برد از ۷ بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که ۴ بار برابر حریف خود پیروز شود، قهرمان لیگ می‌شود. در حال حاضر دنور ناگتس با این برد سری را ۳ بر یک از میامی هیت پیش افتاده و در صورت کسب تنها یک برد دیگر، برنده سری شده و برای نخستین بار قهرمان این مسابقات می‌شود.

نتایج بازی‌های سری فینال NBA تا امروز (دنور ناگتس ۳ – ۱ میامی هیت):

بازی اول) دنور ناگتس ۱۰۴ – ۹۳ میامی هیت

بازی دوم) دنور ناگتس ۱۰۸ – ۱۱۱ میامی هیت

بازی سوم) میامی هیت ۹۴ – ۱۰۹ دنور ناگتس

بازی چهارم) میامی هیت ۹۵ – ۱۰۸ دنور ناگتس

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.