میترا شعبانیان:با بسته بودن راه‌ها چگونه مسابقه بدهیم؟
27 آبان 1399 - 11:43
شناسه : 6772
4
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان می‌گوید در صورت اعمال محدودیت‌های رفت و آمد مشخص نیست که چگونه تیم‌های حاضر در لیگ باید به شهر دیگری سفر کنند و مسابقه بدهند.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان به نقل از ایسنا، موج سوم شیوع کرونا در کشور و افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان باعث شد تا ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به اعمال محدودیت‌های سراسری بگیرد که از اول آذر اجرایی می‌شوند. هرچند احتمال می‌رفت که لیگ‌های ورزشی نیز در این مدت به تعویق بیفتند و حتی فدراسیون والیبال ابتدا تعویق لیگ زنان و مردان را اعلام کرد اما بعد از چند ساعت مشخص شد رشته‌هایی که قبل از این مجوز برگزاری مسابقات خود را گرفته‌اند، به کار خود ادامه می‌دهند و تعطیل نمی‌شوند.

میترا شعبانیان ضمن اعلام خبر ابتلای خود به کرونا، در مورد برگزاری مسابقات به ایسنا گفت: یک هفته است که در خانه قرنطینه شده‌ام و به تازگی می‌توانم حرف بزنم. این موضوع اصلا شوخی بردار نیست. ما درگیر مسابقات نبودیم و فقط تمرینات را انجام می‌دادیم اما مبتلا شدم. البته الان نمی‌دانم که با اعمال محدودیت‌های رفت‌و آمد چگونه قرار است برای انجام بازی‌ها به شهرهای دیگر سفر کنیم؟

او در مورد نظارت بر تمرینات تیم پیکان در زمان ابتلا به کرونا بیان کرد: در این مدت مربی و کادر فنی تیم را تمرین می‌دادند. من هم از دور برنامه تمرینی را می‌فرستادم و بر کار تیم نظارت داشتم.

شعبانیان در مورد آمادگی تیم خود برای مسابقات گفت: خوشبختانه حدود دو ماه و نیم است که تمرین می‌کنیم و وضعیت خوبی داریم. یکی از بازیکنانمان کرونا داشت اما خوب شد و به تمرینات برگشت. برای شروع دور مقدماتی هفته آینده اگر مشکلی پیش نیاید به اصفهان می‌رویم.

سرمربی تیم والیبال زنان پیکان در مورد پیش‌بینی خود از مسابقات بیان کرد: می‌توانیم چیزی که مدنظرمان است را در زمین پیاده کنیم چون بازیکنان خیلی خوب تمرین کرده‌اند. فکر می‌کنم رقیب اصلی ما اصفهان است که تیم باتجربه و خوبی دارد و سال‌هاست که با ترکیبی تقریبا یکسان کار می‌کنند و هماهنگ هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.