اتفاقی در ژاپن که برای ما خیلی عجیب است!
  • خرداد 29, 1401 ساعت: ۱۵:۳۴
  • شناسه : 33007
    7

    یک شرکت ژاپنی به دلیل افزایش ۰.۰۸۷ دلاری محصولاتش بعد از ۲۵ سال، از مردم رسماً عذرخواهی کرد.

    پ
    پ

    به گزارش ایسنا، «اعتمادآنلاین» به نقل از رسانه‌های عربی نوشت: یک شرکت ژاپنی که پس از ۲۵ سال مجبور شد برای اولین بار قیمت محصولات خود را ۱۰ ین (حدود دو هزار و ۶۰۰ تومان) گران کند با انتشار آگهی رسماً از مردم عذرخواهی کرد.

    در این ویدئو که در رسانه‌های عربی هم منتشر شده، شرکت بطرز مبتکرانه‌ای احساس ناراحتی خود را نسبت به این افزایش اجباری و تاثیرات آن بر مصرف‌کنندگان ابراز کرد.

    شرکت نام این تیزرِ حدوداً یک‌دقیقه‌ای را «آگهی غمگین» گذاشته و در آن مساله افزایش قیمت را اعلام و بابتش عذرخواهی کرده است.

    در این آگهی کارمندان شرکت بابت افزایش قیمت رسماً از مصرف‌کنندگان عذرخواهی می‌کنند.

    اتفاقی در ژاپن که برای ما خیلی عجیب است!

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.