آپولوتایر چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد پس از کسب موفقیت برای حضور محصولات خودروهای سواری در بازار آمریکایشمالی، آنها قصد گسترش حضور خود را دارند. البته محصولات سواری آپولو با کمک وردشتاین آلمان و تحت برند یورپین (European) به آمریکا رسیدند اما در بخش تجاری آپولو با برند خود وارد بازار شده است.
محصولاتی که قرار است در بازار ایالاتمتحده و کانادا بهعنوان تایرهای TBR آپولو عرضه شوند در دو کارخانه مجارستان و استان چنای هندوستان تولید شدهاند.
آپولو سعی دارد طیف گستردهای از محصولات باری-اتوبوسی را در ابعاد ۱۷ و نیم تا ۲۴ و نیم اینچ با کاربریهای مختلف وارد بازار آمریکایشمالی کند.
آبیشِک بیشت، معاون ارشد بازار آمریکا آپولو گفت: «پیش از ورود به بازار آمریکایشمالی، دههها تجربه تولید و توزیع تایر خودروهای تجاری را داشتیم. بنابراین در موقعیتی قرار خواهیم گرفت که با ارائه پیشنهادهای درجهیک و البته با قیمت جذابتر، ضمن تعیین استانداردهای جدید صنعت برای خدمات و پشتیبانی، تاثیر زیادی بر این بازار میگذاریم.»
آپولو اعلام کرد طی پنج سالی که روند تحقیق و توسعه در این شرکت برای ورود به بازار این منطقه انجام داده است، متوجه شدهاند چگونه برای ناوگانها، میتوانند زیرساختی برای ارائه خدمات درنظر بگیرند.
نمایندگیهای آپولو در آمریکای شمالی تضمین کردهاند اهداف فروش را در ناحیه فعالیت خود اجرا کنند. همچنین این شرکت در بیانه خود اعلام کرد قرار است ساختار قیمتگذاری و انتشار فاکتور برای کل شبکه فروش را با پاداشهای حجمی طراحی کند؛ به این صورت که با رسیدن به حجم فروش مشخص، نمایندگیها پاداش خواهند گرفت.
به باور آنها این سیستم زمینهای برای رقابت خواهد شد. بیشِت اضافه کرد: «تمرکز ما بر توانمندسازی فروشندگان برای ارائه بهترین کیفیت، خدمات و پشتیبانی به مشتریهای تجاری است.»
گفتنی است در تایرهای سواری نیز آپولو با معرفی سری جدید آپرتاکراس (Apterra Cross) قصد ورود جدیتر به سگمنت شاسیبلندهای میانسایز را دارد.
این شرکت هدفگذاری کرده است پس از تامین بازار داخلی هندوستان این محصولات را ابتدا به بازار اروپا و سپس در بازار آمریکایشمالی و کانادا عرضه کند.
درحالحاضر ظرفیت ۴۰۰ هزار حلقهای برای تولید این سری ایجاد شده است.
ثبت دیدگاه