دادکان : داروی فوتبال این است که سیاسیون پای خود را کنار بکشند/ علی کریمی گفت یعنی از مدیران فعلی ضعیف ترم !
17 دی 1399 - 19:32
شناسه : 11586
4
محمد دادکان چهره خوشنام و شناخته شده ورزش و فوتبال ایران بطور ضمنی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرد و گفت : اگر حب و بغض نباشد و اجازه دهند بیایم برای فوتبال موثر خواهم شد .
منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان ، رییس سابق فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه الان شرایط خوبی بر فوتبال حاکم نیست ، گفت : متاسفانه دخالت سیاسی ها در مسایل این رشته شرایط بدی را برای فوتبال ایران رقم زده و امروز فدراسیون علاوه بر پول کلانی که باید بابت شکایت “مارک ویلموتس” بپردازد ، ۱۵۰ میلیارد تومانی نیز بدهی دارد و از این حیث کسی که رییس آینده فدراسیون شود ، کار سختی را پیش روی خواهد داشت .
وی در پاسخ به این سئوال که نمی خواهد برای انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا شود ؟ گفت : دوست دارم بیایم و این توانایی را در خودم می بینم که برای فوتبال کشورم مثمر ثمر واقع شوم . اما مشکل این است که مسوولان فعلی فدراسیون حضور مرا بر نمی تایند ، چرا که طی مصاحبه ای از آنها انتقاد کرده و گفته ام مدیران ضعیفی هستند . همین ها قل و زنجیر به پاهای امثال من زده اند تا به انتخابات ورود نکنیم .
وی با اشاره به اینکه علی کریمی پس از اعلام آمادگی اش برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با او تلفنی گفت و گو کرده ، افزود : وقتی از علی دلیل آمدنش را پرسیدم حرفی زد که دهانم را بست . او گفت یعنی دکتر من از مدیران فعلی فدراسیون ضعیف ترم .
دادکان در عین حال دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را دچار انبوه بدهی دانست و در رابطه با خصوصی سازی این دو باشگاه گفت : در یک کلمه بگویم کت تن خودشان خواهد بود و تنها یک دکمه اش را واگذار خواهند کرد .
وی در این زمینه گفت : وقتی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در حد شعار باشد نتیجه اش این می شود که به شرکت شستا پیشنهاد می دهند که شما بیا و باشگاه پرسپولیس را بخر . برای استقلال هم چنین برنامه ای دارند ، اما مگر خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به این سادگی بوده و شوخی بردار است .
دادکان که به صریح سخن گفته شهره است و نظراتش را بی پرده در میان می گذارد ، داروی شفابخش فوتبال ایران را چنین عنوان کرد : باید سیاسیون پای خود را از فوتبال ایران کنار بکشند و اجازه دهند خانواده بزرگ این رشته و عاشقان راستین آن عهده دار مدیریت فدراسیون شوند .
گفت و گو : رضا فیض آبادی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.