بزرگانی که در جام صنعت دارو به میدان رفتند
11 اسفند 1399 - 14:09
شناسه : 16442
6
در گرامیداشت نام و خاطره بزرگان و موسپیدان فوتبال و اهالی رسانه و شهد ای سلامت، دو تیم یاران جعفر کاشانی و علی مودت در عرصه رقابتهای جام صنعت دارو به میدان رفتند.
نویسنده : احمد میرزاییان
پ
پ

این مسابقات ویژه نامداران فوتبال، فوتسال، هنرمندان و اهالی رسانه و بزرگداشت شهدای کرونا و مدافعان سلامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در دو رده ۴۰ تا ۵۰ سال و ۵۰ تا ۶۵ سال در سالن‌ مجموعه ورزشی کشتیرانی واقع در لویزان برگزار می شود.
در گروه سنی ۴۰ تا ۵۰ سال ۱۸ تیم و در گروه ۵۰ تا ۶۵ سال ۱۲ تیم حضور دارند و این رقابتها به صورت دوره ای برگزار می شود.
در دور دوم مسابقات که مصادف با روز ۲۲ بهمن و‌سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود، جمعا ۵ دیدار برگزار شد و تیم فوتبال خبرنگاران وعکاسان ورزشی (قلم‌ورزش) که در برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی پیشقدم بوده، با نام یاران “علی مودت” پیشکسوت قوتبال و رسانه در این رقابتها حضور یافته است.
قبل از بازی دو تیم‌ شاهین و قلم ورزش آیین تجلیل از خدمات زنده یاد جعفر کاشانی بازیکن ارزشمند تیم های ملی فوتبال ایران، شاهین و پرسپولیس و زنده یاد علی مودت، منوچهر واحدی، حسین معتمدی و مهدی نفر درگذشتگان عرصه رسانه برگزار شد و اعضا دو تیم با اهدا شاخه های گل و قرائت فاتحه برای شادی ارواح پاک این عزیزان آرامش الهی آرزو کردند.
حضور حمید کاشانی فرزند برومند زنده یاد جعفر کاشانی در‌ سالن و یاد آوری خدمات برجسته آن استاد اخلاق درباشگاه ‌شاهین هم گرما بخش محفل بود و در نهایت در بازی که قضاوت آن به‌عهده علی مرادیان و غلامرضا عباچی بود، تیم یاران جعفر کاشانی با حضور چهره های نام آشنایی چون فریدون برقی، محمدحسین ضیایی، مصطفی اردستانی، محمود سجادی، رضا میرکاظمی، قاسم موافق، نادر اسدی، حسین بدری، مرتضی بختیاری زاده، حسن فراستی و به سرپرستی فریدون برقی ۴ بر یک‌ بر تیم قلم ورزش پیروز شد.
گفتنی است کمیته برگزاری مسابقات متشکل از فرامرز شمس و کامبیز مهاجر و کمیته نظارت مسابقات شامل دکتر سلیمان جاهی، بهمن‌دربان و رحمان احمدی تلاش خوبی در راستای برگزاری این رقابتها دارند و جا دارد از تلاش های دکتر سلیمان جاهی دبیر سندیکای داروهای انسانی و همکاران شان و شرکت های صنعت دارویی که با حمایت مالی و معنوی خود باعث برگزاری این مسابقات و ایجاد روحیه برای پیشکسوتان و موسپیدان شدند، قدردانی کرد.

اسامی تیم قلم ‌ورزش(یاران علی مودت):
فریدون موسوی، مرتضی موسوی زنوز، خسرو کفیلی، حسن دوستارگان، احمد میرزاییان، ابوالفضل کشاورز، محمد رضا صحرانورد، سید مهدی فاطمی، محمد‌منصوری، افشین امیر شاهی، حسین نوروزیان و احمد‌ پیشداد.
مربیان: علیرضاعابدی و محمد توتونچی
سرپرست: حسین‌ماهوت فروش
نتایج دیگر بازیهای انجام شده به شرح زیر است:
سندیکای داروهای ایران (به یاد شهدای سلامت)۲- زنده یادحسین عسگری۱
بوتان(زنده یاد پرویز ابوطالب)۳- زنده یاد ناصر حجازی۴
قلم ورزش(یاران علی مودت)۱- شاهین(یاران جعفر کاشانی)۴
منتخب ارتش(یاران شاهرخ سیفی) ۲- بنیاد شهید(به یاد شهید ابوالفضل پارسا)۲
زنده یاد علی دانایی فرد۲- پیشکسوتان انفور ماتیک۲

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.