محمدعلی گرایی: سطح فنی تورنمنت اوکراین خوب بود
13 اسفند 1399 - 16:29
شناسه : 16602
5
دارنده دو مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی گفت: پس از مدت ها دوری از میادین خارجی توانستم در تورنمنت اوکراین به خوبی خودم را محک بزنم و خدا را شکر با کسب عنوان قهرمانی همراه شد.
پ
پ

محمدعلی گرایی در گفتگو با ایسنا، درباره حضور در تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی در اوکراین و کسب عنوان قهرمانی وزن ۷۷ کیلوگرم، اظهار کرد: پس از مدت ها دوری از میادین به رقابت های اوکراین اعزام شدم و خدا را شکر توانستم خودم را به خوبی محک بزنم تا بدانم در چه وضعیتی هستم.

دارنده ۲ مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی، خاطرنشان کرد: هدف از حضور در این مسابقات بحث نتیجه نبود و فقط به دنبال این بودیم پس از مدت ها دوری از میادین بین المللی به دلیل شیوع کرونا بتوانیم از یک رویداد خارجی به بهترین شکل برای محک خودمان استفاده کنیم.

وی درباره سطح کیفی رقابت های اوکراین، گفت: کشتی گیران خوبی عازم این مسابقات شدند و سطح کیفی رقابت ها در حد خوبی بود، شرایط شیوع کرونا باعث شده بسیاری از کشتی گیران مدت زیادی از میادین دور باشند و به همین دلیل آن ها نیز با هدف حضور در میدان و محک خودشان پا به این رقابت ها گذاشتند. سطح مسابقات در برخی اوزان تورنمنت اوکراین واقعا بالا بود و شاهد حضور کشتی گیران خوبی بودیم.

گرایی در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در این رقابت ها راضی است و اینکه آیا توانسته پس از مدت ها دوری از میادین بین المللی، خود را محک بزند یا خیر، گفت: در وزن ۷۷ کیلوگرم نفرات نسبتا خوبی حضور داشتند و در مجموع از حضور در این مسابقات راضی ام چرا که پس از مدت ها به من برای شناخت هر چه بیشتر وضعیتم کمک کرد و قطعا به سود ما خواهد بود. هر چند در این تورنمنت با حریفان اصلی ام در کشتی جهان روبرو نشدم اما با این وجود حضور در تورنمنت اوکراین برایم مفید بود و خدا را شکر می کنم که با کسب مدال طلا نیز همراه شد.

بخت اصلی حضور در رقابت های المپیک توکیو در وزن ۷۷ کیلوگرم، خاطرنشان کرد: توانستم از وضعیتم آگاهی خوبی بدست بیاورم تا بدانم به لحاظ فنی و بدنی در چه شرایطی هستم. در فرصت مناسب باقیمانده تا رقابت های پیش رو باید برخی نقاط ضعف را برطرف کنم تا با بهترین شرایط پا به مسابقات بگذارم.

وی درباره عملکرد سایر نفرات اعزامی ایران به تورنمنت اوکراین، گفت: بچه های ما واقعا خوب کشتی گرفتند و به نتایج خوبی رسیدند. به غیر از یکی دو وزن که واقعا بدشانسی آوردند و به آنچه حقشان بود نرسیدند، البته خودمان هم ضعف هایی داشتیم که دوری طولانی مدت از میادین خارجی در آن تاثیرگذار بود.

گرایی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با ادامه حضور در اردوهای تیم ملی و با کمک کادر فنی باید نقاط ضعف را پوشش دهیم تا در المپیک توکیو که اوج کارمان است بتوانیم به امید خدا بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاوریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.