۵ سریال کره ای محصول ۲۰۲۰ که حتما باید تماشا کنید
18 فروردین 1400 - 14:10
شناسه : 17785
10
از بین سریال های زیادی که در سال 2020 از تلویزیون کره ی جنوبی پخش شده اند بهترین هایشان را برای شما انتخاب کرده ایم.
منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

به احتمل زیاد واژه ی “کی دراما” را شنیده اید. کی دراما یا سریال کره ای امروزه محبوبیت چشم گیری در جهان و به خصوص کشور ما پیدا کرده است. گرچه کی دراما سال های زیادی است که طرفداران بسیاری را با خود همراه کرده اما سال ۲۰۲۰ میلادی یکی از سال هایی بود که موفقیت قابل توجهی را برای سریال های کره ای به دنبال داشت. در ادامه ۵ سریالی که محبوبیت زیادی در این سال داشتند را معرفی میکنیم.

تعداد سریال های باکیفیت و محبوب محصول ۲۰۲۰ قطعا بسیار زیادتر از است اما این ۵ سریال گلچین سایت ما برای شما هستند:

دنیای متاهلی (The World of the Married)

Why K-drama The World of the Married is getting higher ratings than Itaewon Class | South China Morning Post

دنیای متاهلی سریالی با نقش‌آفرینی کیم هی ئه، پارک هه جون، و هان سو هی است. این سریال داستان یک زوج متأهل را روایت می‌کند که درگیر خیانت شده و این خیانت منجر به اندوه، انتقام و بخشش می‌شود. این سریال بر اساس یکی از درام‌های بی‌بی‌سی وان به نام دکتر فاستر با بازیگری سوران جونز ساخته شده‌است. دنیای متاهلی با بیننده ی ۲۸.۳۷۱ درصد در حال حاضر رکورد پر بیننده ترین سریال پخش شده از شبکه های کابلی در کره ی جنوبی را از آن خود کرده.

 

کلاس ایته وون (Itaewon Class)

Itaewon Class - AsianWiki

کلاس ایته وون، با بازی منحصر به فرد پارک سوجون در نقش اول، به جرئت یکی از بهترین گزینه ها برای تماشا است. این سریال داستان زندگی دشوار جوانی به نام پارک سه رویی را روایت میکند که از سوی افراد قدرت مند و ثروتمند مورد ظلم واقع شده و تلاش می کند انتقام خود را از آن ها بگیرد. او در این مسیر با افراد متعددی آشنا میشود که وی را برای رسیدن به هدفش کمک می کنند. این سریال یکی از بهترین سریال ها برای افزایش انگیزه ی شما برای کار و تلاش و دست نکشیدن است. اگر اوقات سختی را می گذرانید یا ناامید هستید، این سریال برای شما ساخته شده! کلاس ایته وون با بیننده ی ۱۶.۵۴۸ درصد در حال حاضر هشتمین سریال پربننده ی کره ی جنوبی در شبکه های کابلی است.

 

سقوط روی تو (Crash Landing on You)

Crash Landing on You | Netflix Official Site

سقوط روی تو، با بازی هیون بین، سون یه جین، کیم جونگ هیون و سو جی هه، سریالی محصول ۲۰۲۰-۲۰۱۹ در ژانر رومنس است. یون سه ری (Son Ye-Jin) وارث ثروتمندی در کره جنوبیست که در حال تفریح با پاراگلایدر به طوفان شدیدی برخورد کرده و مجبور میشود در کره شمالی فرود اضطراری کند. در آنجا به طور اتفاقی با ری جونگ هیوک (Hyun-Bin) که افسر ارتش کره شمالیست ملاقات میکند و ری جونگ هیوک تصمیم میگیرد تا یون سه ری را پنهان و از او محافظت کند. این سریال در پس زمینه ی روایت داستان این زوج، جنبه های مختلف زندگی در کره ی شمالی را به شما نشان می دهد و به شرایط اجتماعی-فرهنگی کشور کره ی شمالی می پردازذ. سقوط روی تو با بیننده ی ۲۱.۷ درصد در حال حاضر سومین سریال پربیننده ی شبکه های کابلی در کره ی جنوبی و پربیننده ترین سریال شبکه ی tvN است.

 

اشکالی نداره خوب نباشی (It’s Okay to Not Be Okay)

4 Memorable Lines In “It's Okay To Not Be Okay” That Left A Deep Impression In Viewers' Hearts | Soompi

“اشکالی نداره خوب نباشی” سریالی با بازی سو یه جی و کیم سو هیون است. این سریال داستانی عاشقانه غیرمعمول بین دو نفر را روایت می‌کند که در نهایت زخم‌های روحی و روانی یکدیگر را التیام می‌بخشند. گرچه این سریال میزان بیننده ی متوسطی را در کره ی جنوبی از آن خود کرد اما در میان طرفداران خارجی و شبکه ی نتفلیکس به محبوبیت چشم گیری دست یافت.

 

پلی لیست بیمارستان (Hospital Playlist)

Hospital Playlist, Ep. 1-8: A Masterclass in Friendship & Fun – Seoulbeats

این داستان ماجرای پنج دوست را روایت میکند که همه در سال ۱۹۹۹ وارد دانشکده علوم پزشکی شده و اکنون در یک بیمارستان به عنوان پزشک مشغول به کار هستند و طی اتقاقی درگیر ماجرایی میشوند. پلی لیست بیمارستان سریالی است که حس شادی، غم، دلسوزی و همدردی را به شما منتقل میکند. این سریال سختی های شغل پزشکی و کار در بیمارستان و همچنین کار هایی که این پزشکان برای شادی و تفریح انجام میدهند را به شما نشان می دهد. اگر به دنبال سریالی متفاوت و پر از احساسات خوب هستید، پلی لیست بیمارستان را حتما تماشا کنید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.