چری تیگو ۸
06 اردیبهشت 1400 - 16:28
شناسه : 18259
13

Chery Tiggo 8 چری تیگو ۸   چری تیگو ۸ یکی از لوکس­ترین شاسی بلند­های شرکت چری، در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو پکن چین رونمایی شد. این خودرو که در ایران توسط مدیران خودرو عرضه می­شود، از بزرگترین و گران قیمت­ترین محصولات چینی در بازار ایران است که جایگاهی بالاتر از Tiggo 7 دارد.شرکت […]

منبع : مدیران خودرو
پ
پ
چری تیگو 8

Chery Tiggo 8

چری تیگو ۸

 

چری تیگو ۸ یکی از لوکس­ترین شاسی بلند­های شرکت چری، در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو پکن چین رونمایی شد. این خودرو که در ایران توسط مدیران خودرو عرضه می­شود، از بزرگترین و گران قیمت­ترین محصولات چینی در بازار ایران است که جایگاهی بالاتر از Tiggo 7 دارد.شرکت چری با ارائه این محصول به جرگه تولید کنندگان شاسی بلندهای پهن پیکر پیوسته است تا بتواند همانند رقیبان خود خودرویی با قابلیت هفت سرنشین را داشته باشد.

Chery Tiggo 8

چری تیگو ۸

Chery Tiggo 8

 

با آن که ماشین Chery Tiggo 8 در حالت کلی از طراحی مناسب و تجیزات رفاهی فراوانی برخوردار است، موتور چندان قدرتمندی ندارد و در عین حال نیز دارای قیمت بالایی است. این نوشتار قصد دارد با معرفی چری تیگو ۸ ، ویژگی­ها و مشخصات فنی آن را بیان کرده و قیمت و شرایط فروش آن را در بازار ایران بررسی نماید. علاقه ­مندان به کسب اطلاعات در این زمینه می­توانند با مطالعه این نوشتار اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

مشخصات فنی خودروی چری تیگو 8

مشخصات فنی خودروی Tiggo 8

مشخصات فنی خودروی چری تیگو ۸

 

مشخصات فنی ماشین Chery Tiggo 8 به شرح زیر می­باشد:

 

کشور و شرکت سازنده تیگو ۸

 

کشور سازنده چین
شرکت سازنده چری
سال رونمایی ۲۰۱۸ ( نمایشگاه پکن چین)
شرکت مونتاژ کننده در ایران مدیران خودرو

.

ابعاد Tiggo 8

طول * عرض * ارتفاع ( میلی متر) ۴۷۰۰ * ۱۸۶۰* ۱۷۴۶
فاصله محوری ( میلی متر) ۲۷۱۰

.

قوای محرکه تیگو ۸

موتور ۲ لیتری توربو
حداکثر قدرت ( اسب بخار) ۱۷۰
حداکثر گشتاور ( نیوتن متر) ۲۵۰
گیربکس ۹ سرعته CVT
حداکثر سرعت ( کیلومتر بر ساعت) ۱۹۰
تعداد سیلندر ۴
تعداد سوپاپ ۱۶
محور متحرک دیفرانسیل جلو

.

تجهیزات جانبی Chery Tiggo 8

بخشی از تجهیزات جانبی ماشین تیگو ۸ به شرح زیر می­باشد:

رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، تایر یدکی T شکل، ایربگ( جلو، جانبی و پرده­ای)، کنترل فشار باد تایرها ABS + EBD + ESP + HDC، اتوهلد، ترمز پارک برقی، فرمان برقی، رادار جلو و عقب، دوربین عقب داینامیک، دوربین ۳۶۰ درجه، آینه­های جانبی باز و بسته برقی، سیستم گرمکن، درب صندوق عقب برقی، صندلی راننده برقی با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، تنظیم برقی گودی کمر، صندلی جلو گرمکن، صندلی­های چرمی، فرمان با پوشش چرمی، ۳ ردیف صندلی ( ۷ نفره)، سقف پاناروما، ریموت باز کردن درب عقب، دریچه کولر برای سرنشینان عقب، موبایل مپینگ، بلوتوث، هندزفری، GPS، صفحه نمایش لمسی ۲/۱۰ اینچی، سیستم ورود روشن شدن بدون کلید، چراغ رانندگی در روز، چراغ­های جلو با قابلیت تنظیم الکترونیکی و چرخش خودکار، سنسور دما و باد لاستیک آنلاین، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دریچه تهویه ردیف عقب، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سنسور نور، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، رینگ آلیاژی تراش خورده، استارت دکمه ای، چرخش و تنظیم خودکار زاویه نور چراغ های جلو.

طراحی ظاهری تیگو ۸

طراحی نمای بیرونی چری تیگو ۸ به شکل بسیار مناسبی انجام گرفته است. خط باریکی که از فلز براق کروم است و زیر چراغ­ها مشاهده می­شود سر تا سر جلو پنجره را پوشش داده است.

طرح اسپورت چراغ­های اصلی، وجود چراغ­های مه شکن LED، رینگ­های ۱۸ اینچی آلومینیومی، استفاده از خطوط حجم دهنده در نمای جانبی و پشت، ریل باربند، سانروف پانورامیک، ادوات کرومی موجود در قسمتهای پایینی درهای ورودی و قاب پنجره­ها، جاگذاری مناسب اگزوزها، استفاده از ادوات نقره­ای و … همه و همه دست در دست هم داده­اند تا چری تیگو ۸ را مشابه شاسی بلندهای لوکس بازار جهان نمایند.

طراحی فضای داخلی تیگو ۸

طراحی فضای داخلی چری تیگو ۸ به قدری قدرتمند صورت گرفته است که پا را فراتر از تصورات مردم در خصوص خودروهای چینی گذاشته است.

فرمان چرمی همراه با پنل دیجیتال هفت اینچی از ویژگی­های منحصر به فرد این خودوری لوکس است. نمایشگر لمسی ۹ یا ۲/۱۰ اینچی هماهنگ با ناوبری ماهواره­ای و دوربین پارک با دید ۳۶۰ درجه که میان داشبورد قرار گرفته است، پنل لمسی ۸ اینچی که اندکی پایین­تر از نمایشگر اصلی قرار گرفته است و امکان کنترل تهویه مطبوع دوگانه خودکار و امکاناتی همچون گرمکن داخل صندلی­ها را با تماس انگشت دست کاربر فراهم می­کند، ستونهای تقویت شده با فولاد و … از دیگر مواردی هستند که در طراحی فضای داخلی چری تیگو ۸ به کار رفته­اند.

لازم به ذکر است چری تیگو ۸ با دو تیپ کابین پنج یا هفت نفره ( ۲ یا ۳ ردیف صندلی) تولید و به بازار عرضه می­شود. در مدل هفت نفره این خودرو صندوق عقب چندان جادار نیست و آن هم به علت اشغال فضا توسط صندلی­هاست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.