رونمایی از خودروهای پنج و دو ستاره
08 خرداد 1400 - 19:30
شناسه : 19191
7
در اولین ماه سال جاری کدام خودروها بالاترین رتبه کیفی و کدام یک پایین ترین رتبه را به خود اختصاص دادند؟ ارزیابی صورت گرفته نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در فروردین 1400 توانست عنوان تنها خودروی پنج ستاره را از آن خود کند.
منبع : اقتصادنیوز
پ
پ

 براساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  پایین‌ترین سطح کیفیی نیز در میان خودورهای داخلی دو ستاره بوده که در دوره مورد بررسی به خودرو «mvm x35» در اختصاص یافت.

 ارزیابی منتشر شده همچنین بیانگر آن است که میان از خودروهای تولیدی در اولین ماه سال جاری در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو «تیگو ۷» مدیران‌خودرو  توانسته است سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.

وضعیت خودروهای گروه قیمتی ۲

 ارزیابی های صورت گرفته همچنین نشان دهنده آن است که در سطح قیمتی ۲، دو خودرو «هایماS7»و « F01G SWM » چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌ و خودروهای«JAC-S5»،«JAC-S3 »، «تیگو ۵»، «آریزو ۵ توربو» و «۰۱G  SWM» سه ستاره‌ای شده‌اند. در این سطح قیمتی،«MVM X33S» مدیران خودرو تنها محصولات دو ستاره کیفی گزارش‌های ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی فروردین ماه سال ۱۴۰۰ است.

چه خبر از گروه قیمتی ۴

ارزیابی جدول کیفی نشان دهنده آن است که در این ماه نیز همانند آخرین ماه سال ۹۹ گروه قیمتی ۳ در جدول کیفی وجود ندارد که با این شرایط می توان گفت بازار با خلا این گروه قیمتی روبرو است.

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولیدی نخستین ماه سال جاری، همچنان در صدر جدول «دناپلاس توربو اتوماتیک» با پنج ستاره کیفی قرار گرفته است و  پس از آن «دناپلاس» و «پژو ۲۰۷» موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین در سطح قیمتی ۴،  محصولات «پژو ۲۰۶ صندوقدار» و بدون صندوق آن، «دنا»، «رانا»، «سورن (ایران‌خودرو تبریز)»، «پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)»، «پژو پارس (ایران‌خودرو فارس، تهران، کرمانشاه، خراسان و مازندران)» و «سمند تبریز» توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

گروه ۵ قیمتی به سایپا رسید

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک (سایپا) چهار ستاره کیفی و پس از آن «کوییک R (پارس‌خودرو) »،«تیبا ۲» و «تیبا ۲ پلاس (سایپا)» و «ساینا (پارس خودرو)» همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند که در این محصولات ثبات کیفی چند ماه پایانی سال گذشته حفظ شده است.

کیفی

  گروه خودروهای گروه سنگین

در خودروهای گروه سنگین نیز مینی بوس و میدل باس شرکت بهمن دیزل در مدت زمان مورد بررسی توانشت پنج ستاره کیفی را از آن خود کند.همچنین در بین کامیونت ها نیز دو خودرو «ایسوزو NMR85» و «NPR75K » گروه بهمن دیزل نیز موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شد.

کیفی کامیون

«کامیونت شیلر» بهمن دیزل و « کامیونت الوند» نیز در دوره زمانی مورد بررسی چهار ستاره کیفی کسب کردند و «کامیونت الوند» شرکت سایپا دیزل و «کامیون ایسوزو NPR75M» نیز موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شدند.

از سوی دیگر  «کامیون بنز WH» ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آورد. در بخش کشنده ها نیز خودروی کشنده «سیتراک C7» شرکت پیلسان و کشنده «FAWJ6» سیباموتور نیز چهار ستاره ای شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.