بسته‌های حمایتی در راه است
05 شهریور 1400 - 16:53
شناسه : 21506
2
اولین خبر خوش وزیر ارشاد برای اهالی فرهنگ: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین جلسه شورای مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم از این‌که به‌زودی بسته حمایتی حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه برای جبران خسارت‌های ناشی از کرونا آماده می‌شود، گفت.
منبع : ایسنا
پ
پ

نخستین جلسه شورای مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم صبح امروز (جمعه، پنجم شهریور) با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان، مدیران و روسای سازمان‌ها (به صورت حضوری) و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها (به صورت مجازی) در محل سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه با اشاره به برخی خسارت‌های ناشی از کرونا در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور تاکید کرد: به زودی بسته ویژه حمایت از حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه برای جبران خسارت‌های ناشی از این ویروس آماده می‌شود.

او در عین حال تصریح کرد: پس از بررسی‌های همه‌جانبه و جمع‌بندی‌های لازم، بسته حمایتی آماده و تمهیدات ضروری برای اجرای آن در نظر گرفته می‌شود.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اهمیت ضرورت توجه بر مرجعیت سیاستگذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: مرجعیت این وزارتخانه باید تقویت شود و این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به برخی اقدامات و فعالیت‌های این وارتخانه در بخش‌های مختلف هم اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های جاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمترین وقفه ادامه خواهد داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مناطق مرزی و کم‌برخوردار دارای اهمیت است و وضعیت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها از نظر ساختاری و منابع بودجه‌ای با محدودیت‌های جدی مواجه است که در این دوره این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد و اقدامات مهمی در این راستا در دستور کار قرار داده شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.