فروش فوق‌العاده محصولات سایپا آغاز شد
09 شهریور 1400 - 17:40
شناسه : 21746
5
طرح فروش فوق العاده محصولات شرکت سایپا از امروز سه شنبه ۹ شهریور ماه از ساعت ۱۴ آغاز شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران
پ
پ
شرکت سایپا در نظر دارد طرح جدید فروش فوری محصولات خود را ویژه شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز کند. طرح فروش فوق العاده برخی از محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه ۹ شهریورماه شروع شد.
متقاضیان از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۹ شهریورماه به مدت ۳ روز به صورت شبانه روزی می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

نوع خودرو  قیمت به تومان  موعد تحویل
کوئیک دنده ای ۱۴۱.۰۶۲.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
کوئیک R ۱۴۹.۴۱۶.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
ساینا S ۱۴۲.۵۳۷.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
کوئیک S ۱۵۴.۹۹۵.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه

لازم به ذکر است تا زمانی که برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمی شود و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.