تیم ملی فوتبال ایران – عراق/ امید یک ملت برای زخم کاری با غیرت‌ها به شیر‌ها
15 شهریور 1400 - 12:52
شناسه : 22040
4
مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی روز سه شنبه در قطر برگزار می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران
پ
پ

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی عراق می‌رود.

یوز‌های ایرانی در نخستین گام یک بر صفر از سد سوریه گذشتند و عراقی‌ها نیز رو در روی کره جنوبی به تساوی صفر – صفر رضایت دادند.

درباره تیم ملی فوتبال ایران هم باید بدانید که پیش از بازی با سوریه مینی کمپی با حضور بازیکنان داخلی برگزار شد که پس از بازی درون تیمی، ۱۰ بازیکن در اردو باقی ماندند و با ۱۷ لژیونر دعوت شده تمرینات جدی خود را برای بازی با سوریه آغاز کردند.

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، امید نورافکن، صادق محرمی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، زبیر نیک نفس، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی ترابی، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد، مهدی قایدی، سردار آزمون و مهدی طارمی ابتدا به تیم ملی دعوت شدند، اما در بازی سوریه سرلک آسیب دید و به قطر نرفت تا رسما بازی با عراق را از دست دهد.

پیش از شروع مینی کمپ در تهران، تست کرونای دراگان اسکوچیچ کروات و وحید هاشمیان مثبت شد، اما در روز‌های اخیر تست آن‌ها منفی شد و به دوحه رفتند تا در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.