یزدانی: امیدوارم مردم از این طلا راضی باشند؛ هیچگاه کم‌فروشی نکردم
12 مهر 1400 - 8:45
شناسه : 23085
5
قهرمان پرآوازه کشتی ایران پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی نروژ و شکست دیوید تیلور آمریکایی گفت: امیدوارم مردم ایران از این مدال طلا راضی باشند.
پ
پ

به گزارش ایرنا؛ یکشنبه شب در دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر اسلو پایتخت نروژ، «حسن یزدانی» دلاور پرافتخار کشتی ایران به مصاف «تیلور» آمریکایی رفت و به برتری ۶ بر ۲ دست یافت تا انتقام سه شکست قبلی از جمله فینال المپیک توکیو را بگیرد.

یزدانی پس از این پیروزی و کسب مدال طلای مسابقات جهانی نروژ، گفت: لطف خداوند، دعای پدر و مادرم و همچنین دعای مردم بود که موجب برتری‌ام شد. امیدوارم در آینده هم دل مردم کشورم را شاد کنم.

وی افزود: مردم بدانند که هیچگاه کم فروشی نمی‌کنم و خدا را شکر که امروز توانستم برنده شوم. تمام سعی و تلاش را به کار بستم تا با کسب موفقیت، موجب شادی مردم ایران شوم.

یزدانی ادامه داد: مردم در چند رویداد اخیر از شکست من ناراحت بودند و امیدوارم امشب این تلخی فراموش شده باشد. در میادین مختلف برای بهترین نتیجه به میدان می‌روم و کم فروشی نمی‌کنم و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد و سایر نفرات هم موفق باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.