شکست امارات برابر ایران و تبعات سنگین برای «فن‌مارویک»؛ رویای سراب شده
16 مهر 1400 - 17:55
شناسه : 23231
1
شکست تیم ملی فوتبال امارات برابر ایران باعث شد تا روزنامه اماراتی انتقادات شدیدی به سرمربی هلندی این تیم داشته باشد.
پ
پ

به گزارش روز جمعه ایرنا، شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در سومین هفته از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امارات را با یک گل شکست دهد. امارات با این شکست دو امتیازی ماند و در رده سوم قرار گرفت.

از این رو روزنامه الخلیج امارات در گزارشی به شدت از «برت فَن‌مارویک» سرمربی هلندی تیم فوتبال امارات پرداخت. در این گزارش نوشته شده است: شکست امارات مقابل ایران باعث شد تا شانس ما برای کسب یکی از دو سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی بسیار کم شود چرا که ایران با ۹ امتیاز صدرنشین است و کره جنوبی ۷ امتیاز دارد و جبران این امتیازها بسیار سخت است.

مردم امارات حق دارند عصبانی شوند و از مربی انتقاد کنند. این تیم  با مربی هلندی در سه بازی تنها یک گل زده که آن هم با اشتباه دروازه‌بان تیم سوریه بوده است. غم‌انگیز است وقتی که بعد از سه بازی در هیچ دیداری پیروز نشدیم. فن مارویک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی از جاه طلبی‌هایش برای صعود به جام جهانی گفت اما تصمیمات او نزدیک است که رویای ما و رویای خودش را به سراب تبدیل کند.

تیم ملی فوتبال امارات در دیدار بعدی خود روز ﺳﻪشنبه ۲۰ مهرماه به مصاف عراق می‌رود. تیم فوتبال کشورمان نیز در همین روز به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.