آشنایی با عامل اصلی اسلام آوردن سیدورف/ستاره سابق میلان چطور مسلمان شد؟
19 اسفند 1400 - 16:24
شناسه : 28491
5
تاثیر همسر سیدورف در مسلمان شدن این فوتبالیست را نمی توان انکار کرد ولی با نگاه ریزبین تر متوجه می شوید شخصی دیگر روی مسلمان شدن سیدورف تاثیر بسیار زیادی گذاشته است.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس، کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی هلند و میلان در هفته جاری بار دیگر تیتر یک رسانه های جهان شد اما این بار به خاطر شهرت ورزشی اش سوژه نشد بلکه مسلمان شدن این فوتبالیست در جهان غوغا کرد.

ابتدا باید سیدورف را بشناسیم. این هافبک طراح و شوت زن سابق تیم ملی هلند، دورانی طلایی به همراه میلان از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۲ داشت و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد.

ستاره هلندی قبل از پیوستن به میلان، سابقه بازی برای رئال مادرید و اینتر را داشت. سیدورف ۱۰ سال طلایی را همراه میلان داشت و جزو اسطوره های روسونری به شمار می آید.

اما داستان مسلمان شدن سیدورف از دو سال گذشته کلید خورد. ستاره هلندی برای تجارت دو سال پیش اقامت امارات را گرفت و بعد از آن در این کشور زندگی کرد.

گزارش های رسیده حاکی از آن است سیدورف بعد از جدایی از همسرش با خانمی ایرانی به نام «سپیده مکرمتی» در امارات آشنا شد و در نهایت سال گذشته با این خانم ایرانی-کانادایی ازدواج کرد.

همسر جدید سیدورف به دلیل ایرانی بودنش در یک خانواده مسلمان بزرگ شده بود. شغل اصلی این خانم جواهرسازی است. بسیاری معتقدند بعد از پستی که سیدورف بعد از مسلمان شدنش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد، خانم فوتبالیست مشهور به مسلمان شدن همسرش کمک کرده است.

تاثیر همسر سیدورف در مسلمان شدن این فوتبالیست را نمی توان انکار کرد ولی با نگاه ریزبین تر متوجه می شوید شخصی دیگر روی مسلمان شدن سیدورف تاثیر بسیار زیادی گذاشته است.

گزارش های رسیده از امارات حاکی از آن است که «حبیب نورماگومدوف» فردی است که تاثیر زیادی روی سیدورف گذاشت و در نهایت باعث شد تا فوتبالیست مشهور، مسلمان شود.

حبیب نورماگمدوف مبارز روس و داغستانی در دنیای UFC (مبارزه ترکیبی) شهرتی جهانی دارد. حبیب را می توان یکی از نمادهای مسلمانی در ورزش قهرمانی دانست.

مبارز مسلمان و معتقد روس در ۱۲ سال حضورش در UFC شکست ناپذیر بوده است. وی سال گذشته به خاطر درگذشت پدرش به دلیل ابتلا به کرونا و قولی که به مادرش داده بود، در اوج از دنیای مبارزه خداحافظی کرد.

همیشه در مبارزه های حبیب در این رقابت ها تماشاگران محو کلمات کلیشه ای برخواسته از مکتب اسلام می شدند. مبارز روس همیشه بعد از بردهایش سجده شکر می کرد. اولین کلمه حبیب در مصاحبه های بعد از بازی هایش که در تمام آنها برنده شده، «الحمد لله» بود.

حبیب به صورت خاص اسلام را در دنیای حرفه ای ورزش تبلیغ زیادی کرده و اعتقادات مذهبی و پایبندی این مبارز روس به مبانی اسلام زبانزد است. او هیچگاه اجازه نداده مشروبات الکی در نشست خبری اش جایی برای تبلیغ داشته باشند و در مقابل بی حجابی های بانوان قبل از بازی واکنش های جالبی داشته است.

این شخصیت ورزشی روس در دو سال گذشته به امارات سفرهای زیادی داشته و به دلیل ارتباط نزدیکش با ولیعهد دبی، با سیدورف هم آشنا شد. ستاره سابق میلان در دو سال گذشته ارتباط نزدیکی با حبیب داشت و از این ورزشکار مسلمان تاثیر زیادی گرفت.

مبارز روس در دبی یک مدرسه ترکیبی فوتبال-UFC به همراه سیدورف تاسیس کرد. این مدرسه باعث شد تا سیدورف نیز به UFC علاقه مند شود و بارها با حبیب ملاقات کرد. این مدرسه ترکیبی به نام این دو اسطوره فوتبال و مبارزه نام گذاری شد.

شخصیت داستان مسلمان شدن سیدورف بدون شک «حبیب نورماگمدوف» است. وی با اعتقاد راسخش به اسلام و اقدامات عملی اش در دنیای ورزش، تاثیر زیادی در مسلمان شدن بسیاری در جهان که مهمترین آنها سیدورف بود، گذاشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.