توقف چند ساعته پرواز در فرودگاه‌های تهران همزمان با روز ارتش
28 فروردین 1401 - 18:28
شناسه : 29950
4
همزمان با روز ارتش و اجرای رژه هوایی نیروهای مسلح فردا (دوشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) پروازهای مسافربری، باری، آموزشی و تفریحی در فرودگاه‌های حضرت امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت هفت صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه انجام نمی‌شود.
منبع : ایرنا
پ
پ

«مسعود نیک بخت» معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این زمینه افزود: این رژه هوایی که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، با هماهنگی نزدیک بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود.

وی بیان‌داشت: به‌ همین منظور و در جهت حفظ ایمنی پروازهای شرکت‌کننده در رزمایش و دیگر پروازها، به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA تهران (شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) ، پیام و غیره) از ساعت هفت صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز ۲۹ فروردین (غیر از پروازهای شرکت کننده در رزمایش) بسته اعلام شده است.

نیک بخت ادامه‌داد: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی بین‌المللی، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده که در این ساعت‌ها، پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.