گزارش نشریه سان انگلیس درباره بحران در کادر فنی تیم ملی ایران
02 تیر 1401 - 11:35
شناسه : 33335
5
یک نشریه انگلیسی درباره گمانه‌زنی‌های صورت گرفته پیرامون آینده کادر فنی تیم ملی کشورمان گزارشی منتشر کرده است.
منبع : تسنیم
پ
پ

نشریه سان چاپ لندن درباره احتمال برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و گمانه‌زنی‌هایی که راجع به جانشینان احتمالی وی صورت گرفته است گزارشی منتشر و بر همین اساس وضعیت رقیب خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بحرانی توصیف کرده است.

سان در این گزارش نوشته است: رقیب انگلیس در فاصله تنها پنج ماه مانده به بازی‌اش مقابل این تیم در جام جهانی در شرایطی متلاطم قرار گرفته است، چرا که گفته می‌شود سرمربی‌اش دراگان اسکوچیچ در آستانه اخراج است. اسکوچیچ کروات با کسب ۱۰ پیروزی متوالی ایران را به جام جهانی رساند، اما باخت‌های این تیم برابر کره جنوبی در ابتدای سال و پس از آن مقابل الجزایر باعث افزایش نارضایتی از عملکرد این مرد ۵۳ ساله شده است. طبق خبرهایی که از تهران به گوش می‌رسد، هافبک سابق لاس‌پالماس هفته گذشته یک مشاجره تند ۹۰ دقیقه‌ای با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران داشته است. از این رو گفته می‌شود که فرآیند برکناری اسکوچیچ و برگرداندن سرمربی سابق تیم کارلوس کی‌روش ۶۹ ساله آغاز شده است.

تیم ملی فوتبال ایران , کارلوس کی‌روش , دراگان اسکوچیچ ,

سان در ادامه آورده است: در همین حال شنیده می‌شود که بحث درباره این موضوع به مقامات بالاتر تا حتی رئیس جمهور کشور ابراهیم رئیسی رسیده است. از قرار معلوم حمید سجاد وزیر ورزش ایران هم به استخدام دوباره کی‌روش تمایل دارد و تصور می‌شود که او با شش تن از بازیکنان ارشد تیم از جمله بال سابق برایتون، علیرضا جهانبخش درباره آینده کادر فنی صحبت کرده است. کارلوس کی‌روش مربی سابق منچستریونایتد، کسی است که هشت سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و سال ۲۰۱۹ تیم ملی را ترک کرد. اسکوچیچ هم کسی است که قبل از قبول هدایت تیم ملی ایران در سال ۲۰۲۰، در چهار باشگاه این کشور مربیگری کرد. او پیش از این در کشورهای کرواسی، اسلوونی، کویت و عربستان سعودی هم مربیگری کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.