گزارش تصویری | تقدیر از زحمات کارکنان چاپخانه های موسسه جام جم
13 شهریور 1401 - 17:35
شناسه : 37701
3
به مناسبت یازدهم شهریورماه ، روز صنعت چاپ، دکتر عنادی مدیرعامل به همراه تنی چند از مدیران موسسه از مجتمع چاپخانه‌های جام جم بازدید کردند.
منبع : جام جم آنلاین
پ
پ

مدیرعامل موسسه جام جم در خلال بازبینی فرآیند و چگونگی چاپ روزنامه که در ساعات پایانی شب و حین فعالیت چاپخانه صورت گرفت با همکاران تلاشگر این مجتمع به گفتگو پرداخت.

در این گفت و شنود صمیمانه، برخی از همکاران به طرح دغدغه‌های حرفه‌ای و مشکلات خود پرداختند که دکتر عنادی ضمن شنیدن موضوعات، دستورات لازم برای رفع معضلات آنها صادر نمود. وی همچنین در نشستی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران مجتمع چاپخانه‌ها، از اهتمام و اراده آنان که مکمل زحمات تمامی بخش‌های تحریریه و ستاد برای به ثمر رسیدن اصلی‌ترین محصول تولیدی موسسه که همان روزنامه است قدردانی کردند.

عنادی در سخنانی که در جمع کارکنان واحد چاپ روزنامه ایراد کرد، به سخت‌کوشی و همت والای همکاران این بخش که به رغم تمامی سختی‌های مترتب بر امور چاپ اعم از سنگینی کار، دقت بالا در تنظیم و نگهداری دستگاه‌ها، تهیه ملزومات مورد نیاز با وجود مشکلات تحریمی و بازار با تمام توان به انجام وظایف خود مشغولند اشاره داشته و تولید روزنامه بصورت بی‌وقفه و بسیار با کیفیت جام جم را حاصل تعهد و وجدان کاری همکاران دانستند.

در پایان این بازدید، مدیرعامل موسسه جام جم با تبریک به مناسبت روز صنعت چاپ از مساعی همکاران شاغل در مجتمع چاپخانه‌ها با اهداء لوح یادبود قدردانی کرد.

شایان ذکر است مجتمع چاپخانه‌ های جام جم با برخورداری از سالن‌های متعدد که با دستگاه‌های مختلف چاپ، ادوات حرفه‌ای لیتوگرافی و آماده سازی فرآیند مربوط به انتشار تجهیز شده‌است، امور مربوط به چاپ بسیاری از روزنامه‌ها و نشریات پرتیراژ کشور را برعهده داشته و در کنار انتشار روزمره روزنامه جام جم به عنوان پرتیراژترین روزنامه در سطح کشور با بهره‌گیری از استعداد و توان دستگاه‌های حرفه‌ای این صنعت به دو شیوه گرم و سرد، امکان پذیرش سفارشات چاپی نشریات و روزنامه‌ها را با انواع کاغذ رول در ابعاد و اندازه‌های استاندارد دارا می‌باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.