اولین قدم رنگرز در کشتی فرنگی طلایی بود/ ایران قهرمان جهان شد
28 مهر 1401 - 0:02
شناسه : 39578
7
تیم ملی کشتی زیر 23 سال کشورمان با کسب 3 طلا و 3 برنز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.
منبع : فارس
پ
پ

 تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.

این اولین تجربه حسن رنگرز در کشتی فرنگی بود و هرچند تیم ملی آماده شده حاصل تلاش مربیان گذشته بوده و در حدود یک ماه رنگرز آن ها را مدیریت کرد، اما نشان داد که جانشین خوبی برای تیم ملی فرنگی ایران بوده است و می تواند در ادامه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی موفق شد قدمی بزرگ و طلایی برای فرنگی ایران بردارد و نوید بخش روز های خوب باشد. حسن رنگرز بلافاصله پس از بازگشت از رقابت های امیدهای جهانم باید به اردوی تیم ملی بزرگسالان برود تا کشتی گیران را آماد ه رقابت های جام جهانی فرنگی باکو کند.

در رقابت های کشتی زیر ۲۳ سال جهان  پویا دادمرز در ۵۵ ، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم و سید دانیال سهرابی در ۶۷ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و علی اکبر یوسفی در ۱۳۰ کیلوگرم،امیر عبدی در ۷۲ و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم مدال برنز کسب کردند.

در پایان مسابقات ایران با ۱۳۸ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های گرجستان، ترکیه و آذربایجان به ترتیب با ۱۰۱ ، ۹۳ و ۸۹ امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار ایستادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.