آغاز شیطنت آمریکایی‌ها در خصوص ویزا؛ کشتی ایران به آمریکا می‌رود؟
10 آبان 1401 - 13:25
شناسه : 40372
3
شیطنت آمریکایی‎‌ها در مسیر صدور ویزا برای تیم کشتی آزاد ایران آغاز شده و با این شرایط باید دید این کشور همانند سال گذشته عمل خواهد کرد یا تغییر رویه می‌دهد.
منبع : تسنیم
پ
پ

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد دهه دوم آذر ماه در آمریکا برگزار خواهد شد. فدراسیون کشتی آمریکا در حین برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد از تیم ایران دعوت به‌عمل آورد که در این رقابت‌ها شرکت کند.

تیم‌های برتر مسابقات جهانی از سوی اتحادیه جهانی به جام جهانی دعوت می‌شوند و کشور میزبان موظف به صدور ویزا و همکاری با کشورها در خصوص حضور در محل برگزاری مسابقات است، با وجود این، به‌نظر می‌رسد این بار هم چون سال گذشته، شاهد شیطنت آمریکایی‌ها در خصوص صدور ویزا باشیم.

باتوجه به اینکه مسابقات آذرماه برگزار می‌شود، روال دریافت ویزا آغاز شده است اما در این مسیر شاهد آغاز مشکل‌تراشی از سوی آمریکایی‌ها هستیم و باید دید آیا باتوجه به این روال، کشتی آزاد ایران بدون مشکل راهی آمریکا خواهد شد.

مسابقات جام جهانی، از نظر کمّی و کیفی تفاوت زیادی با مسابقات جهانی و المپیک دارد و به‌صورت تیم به تیم و با ارفاق وزن برگزار می‌شود.

اگر میزبان درخصوص صدور ویزا قصوری داشته باشد، غیبت در آن محرومیت و مشکلی را متوجه تیم دعوت‌شده به مسابقات نخواهد کرد.

تیم ملی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد با کسب دو نشان طلا توسط کامران قاسم‌پور و رحمان عموزاد و سه نقره حسن یزدانی، محمد نخودی و رضا اطری و دو برنز یونس امامی و امیرحسین زارع بعد از تیم ملی آمریکا نایب‌قهرمان جهان شد.

سال گذشته نیز قرار بود تیم کشورمان به‌دعوت فدراسیون کشتی آمریکا روز بیست و سوم بهمن مسابقه‌ای دوستانه در تگزاس با تیم ملی آمریکا داشته باشد که به‌دلیل عدم صدور ویزا برای تعدادی از اعضای تیم ایران، این سفر با تصمیم فدراسیون کشتی لغو شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.