استقلال در نقل و انتقالات به چه بازیکنانی نیاز دارد؟
08 دی 1401 - 15:20
شناسه : 43867
2
یک بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌های پایتخت در پنجره نقل و انتقالات نیاز به یک مهاجم شش‌دانگ و هافبک طراح نیاز دارند.
منبع : ایسنا
پ
پ

بهمن طهماسبی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال  درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: استقلال می‌توانست در داربی به صدر جدول برسد اما نتیجه تقابل استقلال و پرسپولیس باعث شد دو طرف راضی باشند. تقابل بعدی استقلال با با مس رفسنجان سخت است و امیدوارم شاگردان ساپینتو بتوانند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند. استقلال ساختار خوبی دارد اما تیم همچنان تیم به هافبک طراح نیاز دارد و فکر می‌کنم با برطرف شدن این مشکل، استقلال بتواند شرایط بهتری را برای خود رقم بزند.

طهماسبی با اشاره به اینکه استقلال باید از موقعیت‌های خود در بازی‌ها به شکل بهتری بهره‌مند شود، خاطرنشان کرد:‌ به نظر من شرایط تیمی خیلی روی روند تیم‌ها تاثیرگذار است. استقلال مدعی قهرمانی است و می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد. استقلال  یک بازیکن طراح و یک مهاجم شش دانگ نیاز دارد تا تیم بتواند از موقعیت‌های خود به بهتری شکل استفاده کند.

او درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: قطعا بازی سختی در پیش است. مس رفسنجان تیم قابل احترامی است و استقلال اگر بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد گام قابل توجهی برای قهرمانی برخواهد داشت و این بازی می‌تواند استقلال را یک پله به موفقیت‌ نزدیک‌تر کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت در نقل و انتقالات و پایان نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال اگر بتواند بازیکنان مورد نیاز خود را در نقل انتقالات کسب کند، می‌تواند وضعیت خود را بهبود ببخشد. قبلا هم گفتم نبود هافبک طراح، یکی از خلاء‌های استقلال است. این تیم در گذشته هافبک‌های طراح خوبی مثل مجتبی جباری در جمع خود داشته است و به نظر من اگر این تیم بتواند یک هافبک طراح در  جمع خود داشته باشد، شرایط بهتری برای خود رقم خواهد زد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.