دلایلی که به شما حق انتخاب ANIPCO را می دهد
23 مهر 1399 - 10:45
شناسه : 4574
3
اتوماسیون خانگی یک تکنولوژی به روز و در حال گسترش می‌باشد که در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همه خدمات و محصولاتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه، عمل یا پیامی را در محیط خانه اجرا می‌کنند یا به نمایش درمی‌آورند. بنابراین تعریف، یک آشکارساز دود نمونه‌ ای از ابزارهای اتوماسیون خانگی هستند. خانه‌هایی که از چنین فنونی بهره می‌برند خانه هوشمند نیز نامیده می‌شوند.
پ
پ

بنابراعلام آنیپکو، اتوماسیون خانگی این امکان را به شما می‌دهد که وسایل را با استفاده از تلفن همراه در هر کجای دنیا کنترل نمایید. حال در این میان انتخاب شرکت مناسب برای اجرای سیستم اتوماسیون خانگی دشوار است.

ما همواره به فکر آسودگی شما هستیم و در ادامه گزارش به معرفی شرکت صنعت نوین امیرکبیر (ANIPCO) یکی از برترین شرکت های این حوزه پرداخته ایم.

صنعت نوین امیرکبیر اولین شرکت تخصصی اتوماسیون خانگی  در ایران

شرکت صنعت نوین امیرکبیر ۱۶ سال است،  که توسط دو دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر که پروژه لیسانس آنها سیستم اتوماسیون خانگی بود، اداره می شود. این شرکت اولین شرکت تخصصی در این زمینه، در ایران به شمار می رود.

مزیت اصلی این شرکت رویکرد علمی و فنی به مقوله اتوماسیون خانگی و توجه به مقوله آموزش مدیران و کارکنان در سطوح دانشگاهی مرتبط  می باشد. آنیپکو با گسترش بازار منجر به ایجاد شرکتی پویا و توانمند در زمینه طراحی و اجرای سیستم اتوماسیون خانگی شده است.

توجه به همگونی و همراهی دو سیستم اتوماسیون خانگی وBMS  منجر به شروع فعالیت بخش BMS شرکت از سال ۸۷ با بکارگیری نیروهای مجرب در این زمینه شده که از این لحاظ نیز این شرکت تنها شرکت فعال در این دو زمینه با پروژه های در حال انجام شدن می باشد.

اخذ نمایندگی از برندهای موجود در زمینه اتوماسیون خانگی، نمایندگی رسمی برکر (Hager By Berker) و اشنایدر فرانسه و در زمینه BMS برند  (Schneider ) و تامین این تجهیزات از تولید کننده اصلی، از دیگر مزایای رقابتی این شرکت است.

سابقه فعالیت درخشان ANIPCO

نیروهای فنی و اجرایی شرکت اکثرا حداقل ۱۰ سال سابقه کار در زمینه BMS را دارا می باشند . شرکت امیرکبیر پیشرو در طراحی های نوین و توسعه سیستم ها می باشد که با جدیدترین و کارآمدترین روش های روز دنیا بالغ بر ۴۰۰ پروژه مختلف ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان ها، هتل، اتاق تمیز و دیتاسنتر را طراحی و اجرا نموده که هر کدام از جمله موفق ترین پروژه های کار شده در ایران هستند.

انجام پروژه های بزرگ ملی از قبیل باغ موزه جواهرات بانک مرکزی ایران، مرکز تجاری پالادیوم، مرکز تجاری اپال، بیمارستان ۸۰۰ تخت خوابی مهدی کلینیک، ساختمان مجلس، ساختمان دیوان محاسبات، ساختمان مرکزی راه آهن، دیتاسنترهای استانی و … در کنار ساختمان های بسیار لوکس مسکونی تجربه بسیار خوبی برای کارمندان این شرکت است.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ ، ۲۱۰۵ و ۲۱۰۷ برنده جایزه بهترین نماینده خاورمیانه از شرکت Hager، مالک کنونی شرکت برکر شده که با وجود رقبای مطرح در خاورمیانه بسیار حائز اهمیت می باشد.  شرکت امیرکبیر به پشتوانه برخورداری از مجوز نمایندگی رسمی از برندهای برتر دنیا و کادر فنی مجرب و توانا، کلیه تجهیزات و خدمات خود را با ۱۰ سال گارانتی عرضه می کند.

راه های ارتباطی با امیرکبیر

آدرس: الهیه- خیابان آقابزرگی- خیابان استانبول- خیابان هدیه- کوچه شقایق- پلاک ۳

شماره تماس: ۰۲۱- ۲۲۲۴۹۸۰۰-۳

انتهای رپرتاژ آگهی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.