ماموریت ویژه دادستان کل کشور به دادستان قم برای پیگیری مسمومیت در مدارس قم
01 اسفند 1401 - 13:16
شناسه : 46433
4
دادستان کل کشور در پی وقوع چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی‌های به وجود آمده در این زمینه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم ماموریت داد تا به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصران احتمالی ورود کند.
منبع : ایرنا
پ
پ

در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری به حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم آمده است: اخبار از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد که قابل توجه و پیگیری دقیق است.

دادستان کل کشور اظهارداشت: اگرچه مسئولان آموزشی و بهداشتی و اطلاعاتی در تعقیب قضیه هستند ام ضروری است از جایگاه مدعی العمومی با اهتمام بیشتر و سرعت و دقت موضوع را تحت پیگرد قانونی قرار داده و ضمن همکاری لازم با مسئولان ذیربط به ریشه‌یابی و کشف واقعه پرداخته تا هرچه زودتر نگرانی‌های شهروندان و اولیاء دانش آموزان برطرف و چنانچه کسانی در این امر قصور یا تقصیر داشته و یا توطئه‌ای در کار بوده برخورد قاطع و قانونی انجام دهند و نتیجه را گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، سریال حوادث با علائم مسمومیت در مدارس قم بیش از ۲ ماه است که آغاز شده و روز گذشته نیز براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم تعدادی از دانش آموزان قمی با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی قم پذیرش شده‌اند.

روز نهم آذر امسال نخستین حادثه در یکی از هنرستان های قم، منجربه مسمومیت ۱۸ دانش آموز دختر قمی شد که همه این دانش‌آموزان با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.