وزیر اقتصاد: نرخ ارز مبنا به ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان باز می‌گردد
12 اسفند 1401 - 18:37
شناسه : 47364
2
وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به اینکه میزان فروش اموال تملیکی 2600 درصد رشد داشته‌، گفت: نرخ ارز مبنای ورودی کالا در روزهای گذشته افزایش یافته بود که رئیس جمهور دستور دادند افزایش پیدا نکند و نرخ‌ها به زودی به نرخ 28 هزار 500 بر می‌گردد.
منبع : فارس
پ
پ

سید احسان خاندوزی عصر امروز در جلسه برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار کرد: سازمان در حوزه ساختار سازمان اموال تملیکی در کل کشور اصلاحات و تغییرات قابل لمسی صورت گرفت.

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: میزان فروش اموال تملیکی ۲۶۰۰ درصد رشد داشته ایم و در این مدت هزار خودرو خارجی تعیین تکلیف و ترخیص شدند؛ تعدادی خودرو دیگر هم به سرعت ترخیص می‌شوند.

خاندروزی گفت: در طول یکسال گذشته ۲۸ هزار میلیارد تومان کالا از سنوات قبل با روش کاملا شفاف تعیین تکلیف شد.در میزان اعاده کالا به فعالان اقتصادی ۱۷۸ درصد در استان بوشهر افزایش داشتیم که در کل کشور ۹۰۰ درصد است.

وی گفت: نرخ ارز مبنای ورودی کالا در روزهای گذشته افزایش یافته بود که رئیس جمهور دستور دادند افزایش پیدا نکند و نرخ‌ها به زودی به نرخ ۲۸ هزار ۵۰۰ بر می‌گردد.

وزیر اقتصاد گفت: استان بوشهر در بخش ورودکالا ۲۳۳درصد افزایش داشته است که امیدواریم شاهد جبران عقب افتادگی‌های گذشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.