جزئیات جدید از مسمومیت‌ها/ معاون وزیر کشور: بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان بر اثر استرس دچار عوارض شدند
14 اسفند 1401 - 13:25
شناسه : 47463
4
معاون وزیر کشور با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان گفت: بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان عزیز ما بر اثر اضطراب و استرس دچار برخی عوارض می‌شدند که در نتیجه مسئله خیلی بزرگتر از اندازه واقعی آن جلوه می‌کند.
منبع : فارس
پ
پ

سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد مسمومیت‌های اخیر پیش آمده برای دانش آموزان دختر گفت: طراحان مسمومیت دختران و طراحان شعار زن زندگی و آزادی و جنگ ترکیبی دو روی یک سکه‌اند؛ هدف اصلی آن‌ها ناامنی روانی خصوصا برای دختران دانش آموز، به تعطیلی کشاندن مدارس و سپس اتهام زنی به نظام است تا بتوانند مجددا شعله خاموش شده اغتشاشات را روشن کنند.

وی افزود: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.

طراحان مسمومیت‌ها همان طراحان اغتشاشات هستند

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: با تقسیم کار معاندین و دشمنان خارجی بعضی از دولت ها که مردم مظلوم ما در دفاع مقدس را با سلاح شیمیایی که در اختیار صدام قرار داده بودند به شهادت رساندند و تعداد بسیاری را به عارضه‌های شیمیایی دچار کردند، به دروغ اشک تمساح می‌ریزند در حالی که در پشت صحنه نقش آفرینی می‌کنند و دشمنان ملت را برای انجام چنین اقدامات خصمانه و جنایتکارانه‌ای به آغوش می‌کشند.

میر احمدی گفت: طراحان مسمومیت‌های دختران عزیز ما همان طراحان شعار زن، زندگی و آزادی هستند؛ این اقدام غیر انسانی ماهیت ددمنشانه جبهه مخالف نظام و مردم را عریان کرد. همان‌هایی که به دروغ مدعی شعار دفاع از مردم هستند اما با فرزندان مظلوم این مردم چنین رفتار ددمنشانه‌ای دارند.

وی افزود: آن‌ها در حالی که به کودکان و نوجوانان مردم ما رحم نمی‌کنند به نظام جمهوری اسلامی ایران اتهام می‌زنند.

بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان بر اثر استرس دچار عوارض شدند

میراحمدی تصریح کرد: البته باید توجه کرد که بخش قابل توجهی از دانش آموزان عزیز ما نیز براثر اضطراب و استرس دچار برخی عوارض می‌شدند که در نتیجه مسأله خیلی بزرگتر از اندازه واقعی آن جلوه می‌کند.

وی گفت: حفظ آرامش، شناخت توطئه دشمنان و کمک مردم برای شناسایی عوامل موثر در این موضوع قطعا این توطئه جدید را هم به سرعت خنثی می‌کند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: در این حوادث اقداماتی که منشا عامدانه دارد کمتر از چند درصد است، و واقعیت مسأله بسیار کوچکتر از آن است که خودنمایی می‌کند. باید توجه داشت همراهی اولیا و حفظ آرامش در کنترل شرایط نقش بسیار موثری دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.