مهندسی برای انتخابات فدراسیون فوتبال..!؟
28 آبان 1399 - 10:34
شناسه : 6827
7
رفيق بازي جايگزين شايسته سالاري شاخص انتخاب سرمربي و مدير فني آنهم براي تيم ملي چيست؟
نویسنده : مجيد سعيدي منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

تیم ملی جوانان که باید آینده فوتبال کشور را تضمین نماید! کادر فنی آن باید برچه اساس برگزیده شوند؛شایسته سالاری یا رفیق بازی؟
مهابادی و حمید درخشان در سالهای اخیر در کدام تیم سابقه فعالیت داشته اند و یا کدام موفقیت در کارنامه مربیگری آنها دیده می شودکه هدایت تیم ملی جوانان توسط آنها قابل توجیه باشد؟
در اینکه مهابادی و درخشان به لحاظ آکادمیک از دانش بالایی برخوردارند شاید شرط لازم باشد اما کافی نیست .
شرط لازم و کافی درعملکرد است . در مقبولیت است و در ارشدیت و مرشدیت که صرف نظر از کارنامه سیاهی که درخشان در تیم ملی نوجوانان و جوانان داشت و فوتبال مارا در این رده با محرومیت روبرو کرد(!)این سوال مطرح است که درخشان و مهابادی که تاکنون در بیش ازده تیم -و شایدبیشتر-در لیگ برتر و دسته اول سابقه مربگیری داشته اند !کدام قهرمانی در لیگ برتر و یا صعود از لیگ آزادگان به لیگ برتر را فراهم آوردند که حالا باید سکاندار تیم ملی باشند؟
سوال دراین رابطه زیاد است، اما آنچه مشخص است انتصاب آنها، قبل از آنکه رویکرد فنی و براساس شایسته سالاری باشد ، کاملا زمینه رفیق بازی دارد که می توان ادعا کرد مقدمه ای است برای انجام مهندسی در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال که پایان آذرماه برگزار خواهد شد!
بوی تبانی که از اسفند ماه گذشته که بحث کاندیداتوری انتخاب رییس فدراسیون فوتبال داغ بود،از منزل مهدی محمد نبی به مشام رسید!؟
براستی با اینچنین نگرشی (!) چه آینده ای در انتظار فوتبال ما خواهد بود و پاسخگوی شکست های تیم ملی جوانان که ایضا شکست های بلند مدت درتیم ملی امید و سپس تیم ملی بزرگسالان رابدون پشتوانه سازی، متاثر خواهد کرد، کیست؟
چرا باید به صرف مهندسی برای انتخابات و حضور کوتاه مدت در صندلی ریاست یا دبیرکلی با استفاده از شهرت امتحان پس داده ها (!)آینده فوتبال کشور را به گردباد سپرد؟
البته درباره مدیر فنی و واژه فراموشی نشدنی “کشک”حرف های زیادی دارم که خواهم گفت .
در انتها لازم است؛ دبیر کل فدراسیون که تا قبل از این باتلاش و سعه صدر آرامش خوبی را در فوتبال حکمفرما کرده بود مسئولیت هرگونه تبعات ناشی از این انتصاب غلط را که مقدمه مهندسی در انتخابات فدراسیون فوتبال است شخصا پذیرا شود.
حالا متوجه شدید !چرا فوتبال ما و اساسا کشورمان با این همه منابع غنی ،پیشرفت نمی کند و همواره با واژه توسعه ودستیابی به موفقیت و ایجاد ارزش افزوده بیگانه است؟
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.