کنسرت برخط علیرضا قربانی؛ ادای دین به مردم ایران
07 خرداد 1399 - 12:04
شناسه : 758
9

تهران- ایرنا- کنسرت «بامن بخوان» با حضور علی‌رضا قربانی فردا شب بصورت برخط درحالی برگزار می‌شود که این هنرمند اجرای رایگان کنسرت‌های برخط را در این روزها ادای دین خود به مردم کشورش می‌داند. در ادامه اجراهای برخط هنرمندان موسیقی در شب های کرونایی شامگاه فردا (پنجشنبه هشتم خرداد)، ساعت ۲۱ علی‌رضا قربانی کنسرت با من بخوان خود را برگزار […]

پ
پ

تهران- ایرنا- کنسرت «بامن بخوان» با حضور علی‌رضا قربانی فردا شب بصورت برخط درحالی برگزار می‌شود که این هنرمند اجرای رایگان کنسرت‌های برخط را در این روزها ادای دین خود به مردم کشورش می‌داند.

در ادامه اجراهای برخط هنرمندان موسیقی در شب های کرونایی شامگاه فردا (پنجشنبه هشتم خرداد)، ساعت ۲۱ علی‌رضا قربانی کنسرت با من بخوان خود را برگزار خواهد کرد و این اجرا از طریق صفحه شخصی اینستاگرام این هنرمند و پلتفرم‌های دیگر برای هموطنانی که این‌روزها خانه نشینی گزینه خردمندانه آنهاست، پخش خواهد شد.

در همین رابطه علیرضا قربانی متنی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود به شرح زیر منتشر کرده است: با نگاه به شرایط و احوالات سخت فراگیر این روزهای جامعه و با توجه به استقبال کم نظیر هموطنان عزیز از مجموعه کنسرت‌های با من بخوان در سال گذشته، برای اجرای فردا شب این کنسرت از طریق پلتفرم‌های گوناگون برنامه ریزی شده است.

این هنرمند در ادامه می‌افزاید: تصور می‌کنم این موضوع به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی و ادای تکلیف دین به مردم خوب و فرهیخته این سرزمین است که به حق استحقاق آن را دارند و می‌بایست شرایط به گونه ای فراهم باشد که همه اقشار جامعه امکان بهره بردن رایگان آن ‌را داشته باشند.

در ادامه این مطلب آمده است: در این برهه از زمان مسئولیت حرفه ای هنرمندان بیش از پیش نمایان خواهد شد تا هم به فروغ صنعت موسیقی اصیل توجه داشته باشند و هم نقشی در بهبود احوالات اجتماعی ایفا کنند.

در کنسرت فردا شب قربانی، قطعات روزگار غریب، بوی گیسو، عاشقانه نیست، پل، ارغوان، عشق آسان ندارد و مدار صفر درجه اجرا خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.