کارمندان دولت انگلیس برای «بزرگترین اعتصابات» فراخوان دادند
22 دی 1401 - 15:42
شناسه : 44665
3
اتحادیه کارکنان خدمات دولتی و تجاری انگلیس اعلام کرد که دست کم ۱۰۰ هزار کارمند دولتی در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) دست به اعتصاب خواهند زد.
منبع : ایسنا
پ
پ

این اتحادیه که از اتحادیه‌های بزرگ انگلیس محسوب می‌شود روز چهارشنبه در توییتر نسبت به اعتصاب آتی ۱۰۰ هزار تن از کارمندان دولتی در تاریخ ۱ فوریه خبر داد.

طبق بیانیه این اتحادیه که در وب‌سایت خود منتشر کرد، این اعتصاب “بزرگترین اعتصاب ارگان دولتی” محسوب خواهد شد و حاکی از افزایش قابل توجهی در میزان اعتصابات بر سر حقوق، حقوق بازنشستگی، شرایط تعدیل و امنیت شغلی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: طی این اعتصاب، کارکنان مطالبات خود را مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی حقوق، بررسی امنیت شغلی و شرایط تعدیل نیرو علیه تورم ۱۱ درصدی و بحران وخیم هزینه‌های زندگی مطرح خواهند کرد.

همزمان با اینکه انگلیس با موجی از اعتراضات و اعتصاب‌ها از جمله اعتصاب پرستاران، کارمندان پست و اساتید دانشگاه‌ها در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کند، هفته گذشته اعلام شد که دولت لندن قرار است قانون ضد اعتصاب جدیدی را معرفی کند. این بحران به خاطر افزایش تورم و اوضاع بد اقتصادی به وجود آمده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.