امارات؛ کانون توسعه طلبی صهیونیست‌ها
01 اسفند 1401 - 15:22
شناسه : 46440
1
امارات متحده عربی با پذیرش میزبانی نشست موسوم به «کنفرانس بین المللی حزب لیکود» رژیم صهیونیستی در واقع خود را به کانونی برای توسعه طلبی این حزب صهیونیستی بدل کرده و این یک رخداد تکان دهنده است.
منبع : ایرنا
پ
پ

پایگاه خبری – تحلیلی «امارات لیکس» با اعلام این مطلب افزود: این کنفرانس به ریاست «دنی دانون» رئیس هیات مدیره بین المللی لیکود و عضو کنست رژیم صهیونیستی طی سه روز در هتلی پنج ستاره در دبی برای شهرداران و فعالان ارشد لیکود برگزار شد که گفته آنها، تقویت همکاری بین نمایندگان اعضای این حزب در «اسرائیل» (سرزمین اشغالی فلسطین) و شعبه هایی در سراسر جهان و بتازگی در یک کشور عربی، موجب فخر و مباهات آنها شده است.

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که دانون این هفته در صدر هیاتی صد نفره، از اعضای حزب صهیونیستی لیکود به دبی رفت تا مراسمی با عنوان «جشن سومین سالگرد توافق‌نامه (سازش موسوم به) ابراهیم» را در هتل هیلتون این شهر برگزار کند

به نوشته امارات لیکس، در این گردهمایی صهیونیستی مقامات ارشد نهادهای این رژیم از جمله «یعقوب هاگویل» رئیس سازمان جهانی صهیونیسم، «اوگادیا لوسکی» رئیس صندوق موسوم به صندوق «یهودیان» که مسئول مصادره اراضی فلسطین اشغالی به نفع شهرک نشینان اشغالگر است و ده ها نفر دیگر از روسای ادارات و مدیران صهیونیستی عضو این حزب ساکن کشورهای مختلف حضور داشتند.

رسانه های صهیونیستی همچنین از سیطره کامل دانون بر حزب لیکود در کنگره جهانی صهیونیسم خبر می دهند؛ کنگره ای که توسط سازمان جهانی صهیونیسم با مبلغ تخمینی دو میلیون “شیکل” (واحد پول رژیم صهیونیستی با نرخ برابری سه و نیم شیکل در برابر یک دلار آمریکا) در سال تامین مالی می شود، همچنین دهها منصب در این حزب در مراکز آن در نقاط مختلف جهان برای اعضای خود تامین می کند.

هر چند دانون شخصا از معدود رهبران لیکود است که در کابینه «بنیامین نتانیاهو» سمت وزارتی نگرفته اما او یک سیطره کامل بر اقدامات لیکود در سطح جهان و بازوهای آن در کنگره جهانی صهیونیسم دارد و با این کار در واقع از افتادن کنترل کامل این حزب به دست نتانیاهو جلوگیری کرده و یکی از ابزارهایش برای تحقق این هدف، توزیع مناصب در نهادهای «یهودی» صهیونیستی میان این افراد در طول ۱۵ سال گذشته بوده است.

این گزارش حاکی است که برگزاری این کنفرانس صهیونیستی در دبی نشانگر عمق یافتن هر چه بیشتر روابط و ائتلاف بین رژیم صهیونیستی و امارات است تا جایی که حزب حاکم لیکود، دبی را بعنوان محل برگزاری کنفرانس سالانه خود انتخاب می کند.

به نوشته امارات لیکس، اگر چه رهبران حزب لیکود که در قتل‌عام‌های خونین علیه فلسطینی‌ها و اعراب دست داشته اند و امروز نیز در قالب قانونگذاری، مشغول ارتکاب جنایات بیشتری علیه مردم فلسطین هستند، اما امروز یک کشور عربی را میزبان کنفرانس بین المللی خود قرار می دهند تا تاییدیه بیشتری برای جنایات خود دست و پا کنند.

حزب لیکود به رهبری نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی یکی از احزاب راست‌گرای این رژیم است که بتازگی با تندروترین احزاب راستگرا که دشمنی با اعراب و مسلمانان و بخصوص فلسطینی ها جزو اصول آنهاست، ائتلاف کرده است.

یکی از مهمترین اصولی که حزب لیکود بر آن استوار است، این است که تمام سرزمین تاریخی فلسطین را از آن رژیم نامشروع رژیم صهیونیستی می دانند. افزایش روند ساخت شهرک نشین ها در تمام سرزمین فلسطین از دیگر اصول این حزب صهیونیستی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.