توقف پرسپولیس در آبادان / پیروزی پر گل سپاهان
16 اسفند 1399 - 17:01
شناسه : 16821
7
نه پرسپولیس زور بردن داشت و نه صنعت نفت تا دو تیم در آبادان به یک امتیاز تساوی این بازی از هفته هفدهم رضایت دهند .
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان ، در این بازی که بیشتر توپ در میانه زمین ضربه می خورد ، دو تیم مترصد استفاده از اشتباهات حریف بودند تا ضربه نهایی را وارد کنند ، اما با وجود آنکه اشتباه بازیکنان دو تیم در زمین بویژه در دادن پاس زیاد بود ، اما این اشتباه ها در حدی نبود که خطری را متوجه دروازه دو تیم کند تا چنین به نظر برسد که گل محمدی و پورموسوی سرمربیان دو تیم از یک امتیاز این بازی خرسند باشند.
با این تساوی نوار ۶ برد متوالی پرسپولیس در آبادان پاره شد تا با این تساوی شاگردان یحیی ۳۴ امتیازی شوند .
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی (۸۰ مهدی عبدی)، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (۸۰ مهدی مهدی‌خانی)، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه.

ترکیب صنعت نفت: حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، محمد طیبی، امید خالدی، حکیم نصاری، محمود مطلق زاده، عبدالله ناصری (۷۷ مهدی زبیدی)، طالب ریکانی، حسن بیت سعید، رضا خالقی فر.
در دیگر باز خساس امروز تیم خوب سپاهات با نتیجه ۶ بر یک تیم آلومینیوم اراک را شکست داد تا در امتیاز ۳۴ با پرسپولیس برابر شده و بواسطه آوراژ گل در رده دوم بایستد .
در دیگر دیدارهای هفته هفدهم ، دیدار دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل انجامید ،دیدار سایپا و نفت مسجد سلیمان با همین نتیجه ی بدون گل همراه بود . شهر خودرو با دو گل تیم پیکان را شکست داد و تراکتورسازی نیز در ادامه تیره روزیهای تیم نساجی مازندران ، تیم تحت هدایت مجید جلالی را در تبریز با نتیجه دو بر یک بدرقه کرد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.