استارت ۳ امتیازی استقلال با فرهاد مجیدی
16 اسفند 1399 - 19:30
شناسه : 16832
6
استقلال با فرهاد مجیدی خوب استارت زد تا یک پیروزی ارزشمند را در مقابل فولاد به نام خود بنویسد .
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان ،آبی ها که برای پیروزی بر فولاد در آزادی بی تاب نشان می دادند ، ۸۰ دقیقه برای رسیدن به گل صبر کردند تا سرانجام با ضربه پنالتی ارسلان مطهری دروازه محسن فروزان را باز کرده و با ۳ امتیاز شیرین این بازی در جدول رده بندی ۳۰ امتیازی شوند .
استقلال با این پیروزی فاضله خود را با تیم های صدرنشین پرسپولیس و سپاهان به ۴ امتیاز کاهش داد .
البته دو تیم در این بازی پا به پای هم جنگیدند و در نیمه اول هر یک دو فرصت خوب گلزنی را بر روی دروازه های یکدیگر خلق کردند اما توپ از خط دروازه ها عبور نکرد تا دو تیم تیمه اول را بدون گل راهی رختکن شوند .
در نیمه دوم نیز بازی حساس و فشرده دو تیم همچنان در اوج ادامه یافت تا استقلال روی فرار مهدی قایدی در دقیقه ۷۹ و خطای موسی کولیبالی صاحب یک ضربه ایستگاهی شود . ضربه ایستگاهی قایدی به دستان مدافعان فولاد خورد تا داور بازی بدون درنگ در سوت خود به نشانه پنالتی بدمد .
ضربه پتالتی را ارسلان مطهری که چند دقیقه قبل به جای شیخ دیاباته به زمین آمده بود حساب شده به تور دروازه فولاد چسباند تا فروزان که مسیر توپ را خوب تشخیص داده بود ، مقهور ضربه مهاجم تازه وارد آبی ها شود .
در دیگر بازی هفته هفدهم تیم ذوب آهن با نتیجه دو بر صفر از سد ماشین سازی گذشت تا پس از هفته ها رنگ پیروزی را به خود ببیند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.