محبوبیت و رضایت از بایدن در آمریکا روز به روز کاهش می یابد
27 دی 1400 - 8:37
شناسه : 26634
9
رشد نرخ تورم و شیوع گسترده کرونا بویژه سویه اومیکرون در آمریکا باعث شده تا محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده روز به روز روند کاهشی یافته و در سراشیبی قرار گیرد.
منبع : ایرنا به نقل از نشریه آکسیوس
پ
پ

نتایج نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک این هفته نشان می دهد که میزان محبوبیت بایدن به ۳۳ درصد رسیده است.

درصد پایین محبوبیت بایدن در نظرسنجی کوئینیپیاک در حالی منتشر می شود که آخرین درصد محبوبیت رییس جمهوری آمریکا در هفته های گذشته ۴۳ درصد عنوان شده بود.

طبق این نظرسنجی ۵۳ درصد از شرکت کنندگان از عملکرد کاری بایدن ناراضی هستند.

نتایج نظرسنجی کوئینیپیاک آنقدر برای دولت بایدن گران تمام شد که کاخ سفید واکنش تندی به آن نشان داد و اعتبار نتایج آن را زیر سوال برد.

جنیفر اومالی دیلون معاون رئیس دفتر کاخ سفید با انتقاد از نتایج نظرسنجی کوئینیپیاک گفت: در این نظرسنجی از انتخاب رندوم اعدادی استفاده شده است که این عمل توسط بسیاری از سازمان های نظرسنجی بزرگ کنار گذاشته شده است.

عملکرد جو بایدن رییس جمهوری آمریکا بعد از یک سال آنچنان بد بوده که خود دموکرات ها نیز امیدی به پیروزی وی در انتخابات  ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ندارند و از هم اکنون دموکرات‌ها به دنبال کاندیداهای دیگر برای پیروزی در انتخابات بعدی ریاست جمهوری هستند.

بایدن در حالی ریاست کاخ سفید را برعهده دارد که نرخ تورم در آمریکا در ۴۳ سال گذشته بی سابقه است و هم اکنون نیز دولت در مهار شیوع همه گیری کرونا بویژه سویه اومیکرون راه حل و عملکرد رضایت بخشی از خود نشان نداده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.