تیمی که مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند، تنبیه می‌شود
18 فروردین 1402 - 9:50
شناسه : 49751
0
یک پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم مقابل تیم‌هایی که ضد فوتبال بازی نمی‌کنند نتایج خوبی کسب می‌کند.
منبع : ایسنا
پ
پ

مرتضی فنونی زاده درباره پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان اظهار کرد: ملوان در دهه ۶۰ هم در انزلی و هم در تهران یقه تیم‌ها را را می‌گرفت. امروز هم فوتبال بازی کرد و چقدر خوب کار کردند. تیمی که مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند تنبیه می‌شود. به مازیار زارع تبریک می‌گویم. تیم آن‌ها جوان بود و فقط میلاد جهانی صاحب‌نام بود.

او ادامه داد: پرسپولیس در بین ۱۶ تیم بهترین تیم از نظر فنی است. سروش رفیعی نقطه عطف تیم است و در هر تیمی باشد ستاره آن تیم خواهد بود و از گل محمدی باید تشکر کنم که او را وارد ترکیب اصلی کرد. ما همیشه با دو هافبک دفاعی بازی می‌کردیم و هافبک طراح نداشتیم اما اکنون با حضور سروش بهتر شدیم. حضور هواداران نیز بسیار تاثیرگذار بود و پرسپولیس روحیه خوبی از حضور آن‌ها گرفت.

فنونی زاده با بیان این‌که «۷، ۸ بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت هستند اما گل محمدی نباید ریسک کند،» عنوان کرد: باید در ۵  بازی باقی‌مانده همین روند را ادامه دهند و به نتایج دیگر تیم‌ها کار نداشته باشند. امکان دارد جایگاه‌ها در بالای جدول تغییر کند. بازیکنان باید متمرکز بازی کنند تا در بازی با استقلال هم نتیجه بگیرند. سپاهان هم در شرایط خوبی است و بازی‌های راحت‌تری دارد اما بازی مقابل تیم‌هایی که در نزدیکی سقوط هستند سخت است چون انتحاری بازی می‌کنند.

او اضافه کرد: من فقط تعجب کردم که عمری بین دو نیمه بیرون آمد. البته درباره عمری باید بگویم این بازیکن خیلی خودش را زمین می‌اندازد و برای پرسپولیس این خوب نیست. پرسپولیس باید فنی و با تاکتیک مثل قدیم گلزنی کند. مهاجمان پرسپولیس در جریان بازی و با تکنیک و تاکتیک گلزنی نمی‌کنند و این زیبنده پرسپولیس نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره کورس قهرمانی گفت: فوتبال به حوادث وابسته‌ است و هیچ چیزی مشخص نیست. روز اول گفتم قهرمان با تفاضل گل مشخص می‌شود و شاید این اتفاق رخ دهد. شرایط سپاهان خیلی بهتر دیگر تیم‌هاست اما هیچ چیزی مشخص نیست. کادر فنی از نظر روحی بسیار به تیم کمک کرده است. ما در نیم فصل اول مالکیت توپ را داشتیم اما مساوی می‌کردیم یا می‌باختیم. باید بیشتر موقعیت سازی کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.