اطلاعیه جدید ایلان ماسک در مورد توئیتر بلو/ پول بدهید یا از تیک آبی خداحافظی کنید
24 فروردین 1402 - 16:44
شناسه : 50247
3
ایلان ماسک در توئیتی تاریخ نهایی حذف تیک آبی کاربران تایید شده قدیمی توئیتر را اعلام کرد.
منبع : فارس
پ
پ

توئیتر در اواخر ماه مارس، اعلام کرد که کاربران تایید شده قدیمی، از ابتدای آوریل (۱۲ فروردین) تیک آبی خود را از دست خواهند داد، اما هیچ اتفاقی رخ نداد.

ایلان ماسک در مورد جنجال ادامه دار تیک آبی توئیتر اطلاعیه جدیدی داده است. رئیس توئیتر گفت که تاریخ نهایی حذف تیک آبی کاربران تایید شده قدیمی ۲۰ آوریل(۳۱ فروردین) است. منظور او این است که کاربرانی که قبل از تصدی گری ماسک و اصلاح اشتراک توئیتر بلو تایید شده بودند، تیک آبی خود را از دست خواهند داد.

توئیتر در اواخر ماه مارس(اوایل فروردین) اعلام کرد که کاربران تایید شده قدیمی، تیک آبی خود را از ابتدای آوریل(۱۲ فروردین) از دست خواهند داد، اما هیچ اتفاقی رخ نداد. بسیاری از کاربران حدس می زدند که این شوخی روز اول آوریل بوده است، امااینطور نبود. حساب تایید شده توئیتر (حسابی که کاربران را به محض دریافت تاییدیه دنبال می کرد) یک روز بعد، همه افراد موجود در لیست خود را لغو فالو کرد.

چه کسانی تحت تأثیر قرار نمی گیرند؟

این حرکت کاربران تایید شده قدیمی را هدف قرار می‌دهد یعنی حساب‌هایی که قبل از راه‌اندازی سیستم تأیید جدید توئیتر بلو تأیید شده‌اند. سال گذشته، ماسک اشتراک توئیتر بلو را اصلاح کرد تا تأیید را در آن لحاظ کند. فقط مشترکین توئیتر بلو واجد شرایط تیک آبی خواهند بود. بنابراین کسانی که اشتراک دارند و به عنوان بخشی از آن یک تیک آبی به آن ها اختصاص دارد تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

کاربران تایید شده قدیمی چه کاری می توانند انجام دهند؟

۲۰ آوریل آخرین تاریخی است که کاربران تایید شده قدیمی می‌توانند تیک آبی خود را حفظ کنند. پس از آن، هیچ کاربر تایید شده قدیمی در توئیتر وجود نخواهد داشت.  و هرکسی که می خواهد در توئیتر بلو مشترک شود باید هزینه اشتراک بپردازد. اشتراک‌ها به صورت ماهانه یا سالانه در وب، iOS یا اندروید با از ۸ دلار در ماه یا ۸۴ دلار در سال شروع می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.