لغو سخنرانی نتانیاهو در تل‌آویو از ترس اعتراضات
03 اردیبهشت 1402 - 17:16
شناسه : 50978
0
دفتر بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس «فدراسیون یهودیان» که قرار بود در تل‌آویو انجام گیرد، لغو شد.
منبع : فارس
پ
پ

در  شرایطی که اعتراضات علیه کابینه بنیامین نتانیاهو همچنان خبرساز است، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شده سخنرانی امروز خود در تل آویو را لغو کند.

منابع رسانه‌ای از فلسطین اشغالی گزارش دادند که دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از لغو سخنرانی از قبل برنامه ریزی شده او در شهر تل آویو خبر داده است.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، سخنرانی نتانیاهو در کنفرانس «فدراسیون یهودیان» که قرار بود در تل‌آویو انجام گیرد، لغو شد.

طبق این گزارش، دلیل لغو سخنرانی نتانیاهو تهدید معترضان صهیونیست برای قطع سخنرانی نخست وزیر بوده است؛ معترضانی که مخالف طرح او برای اصلاح ساختار قضایی رژیم صهیونیستی هستند.

لغو سخنرانی نتانیاهو در شرایطی اعلام شده که ساکنان فلسطین اشغالی روز شنبه (دیروز) برای شانزدهمین هفته متوالی در شهرهای مختلف علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند. تصاویر منتشر شده از تل‌آویو نشان می‌داد که ده‌ها هزار نفر در تظاهرات امروز مشارکت داشته‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که دست کم ۳۸۰ هزار نفر در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی در تظاهرات روز شنبه علیه نتانیاهو مشارکت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.