چرا نتانیاهو دیدار با رقیب ترامپ و بایدن را پنهان کرد؟
10 اردیبهشت 1402 - 13:42
شناسه : 51487
1
منابع صهیونیستی با اشاره به سفر هفته گذشته «بنیامین نتانیاهو» به آمریکا و دیدارش با فرماندار فلوریدا، به دلایل پنهان کاری وی در این باره پرداختند.
منبع : ایرنا
پ
پ

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار روز پنجشنبه گذشته اش با «ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا که گفته می شود قصد نامزدی برای ریاست جمهوری آمریکا را دارد مخفی نگه داشت و آن را علنی نکرد.

نتانیاهو و دفترش هیچ تصویری از این دیدار منتشر و هیچ اظهارنظری در این خصوص نکردند اما دیسانتیس خود تصویری از دیدارش با نتانیاهو در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، بعدها مشخص شد که افراد نزدیک به نتانیاهو از جمله «تساحی هنگبی» رئیس شورای امنیت کابینه نتانیاهو، هماهنگی های این دیدار را انجام داده اند.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو این دیدار را علنی نکرد زیرا نمی خواست منجر به ناراحتی «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» روسای جمهور پیشین و کنونی آمریکا شود که هر دو برای نامزدی در دوره آتی انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده اند.

به نوشته این رسانه ها، یک دلیل دیگر برای مخفی نگه داشتن سفر نتانیاهو، خودداری بایدن از دعوت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کاخ سفید به دلیل اعتراضات در خصوص لایحه جنجالی تغییرات قضایی این رژیم است.

منابع خبری پیشتر اعلام کرده بودند که بنیامین نتانیاهو در حالی که جو بایدن تمایلی به دیدار بی بی ندارد، در پایان ماه آوریل به واشنگتن سفر می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.