جمع‌آوری ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از دست خرده فروشان «ری»
01 تیر 1402 - 11:25
شناسه : 55963
3
فرمانده انتظامی شهرستان «ری» از دستگیری تعداد قابل توجهی خرده فروش موادمخدر و کشف بیش از 60 کیلوگرم انواع موادمخدر در ماه جاری خبر داد.
منبع : فارس
پ
پ

سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در شهرستان ری گفت: در راستای مطالبات به حق مردم و تدابیر فرماندهی کل انتظامی کشور طرح مبارزه با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ری در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی و بکارگیری عوامل عملیات کلانتری ها، یگان ضربت با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی نقاط آلوده بر اساس گزارشات و اطلاعات بدست آمده شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم این طرح در چند مرحله در ماه جاری به اجرا درآمد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به دستگیری خرده فروشان در سطح شهرستان ری بیان کرد : پس از اجرای چند مرحله طرح برخورد با فروشندگان موادمخدر در ماه جاری بیش از ۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و متهمان پس از انجام تحقیقات با دستور مقام قضائی به زندان و مراکز ترک اعتیاد اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ضمن تأکید بر تداوم اجرای این طرح گفت: پاسخگویی به دغدغه مردم عزیز را اولویت کار خود می‌دانیم و در این زمینه محکم، قاطع و در خورشأن شهروندان عزیز عمل خواهیم کرد و پلیس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد تا امنیت و آرامش در جامعه مختل شود.

همچنین انتظار داریم مردم ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت اطلاع از محل پاتوق مجرمان، فروشندگان موادمخدر و معتادان ولگرد مراتب را از سریعاً طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.