۳۵ درصد قزوینی همچنان اعتقادی به کرونا ندارند
14 آبان 1399 - 9:54
شناسه : 5945
7
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ۳۰ الی ۳۵ درصد مردم هنوز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و در تجمعات خانوادگی شرکت و در مسافرت‌ها نیز حضور دارند.
منبع : ایسنا
پ
پ

پیمان نامدار در مورد وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اظهار کرد: ۳۰ الی ۳۵ درصد مردم هنوز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و در تجمعات خانوادگی شرکت و در مسافرت‌ها نیز حضور دارند. این گونه افراد گویا به دلیل مبتلا نشدن اطرافیان خود به کرونا، آسیب‌های ناشی از این بیماری را درک نکرده‌اند.

وی ادامه داد: متأسفانه، حق کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و مدت‌هاست که عزیزان خود را ندیده‌اند، توسط افرادی که این بیماری را جدی نگرفته‌اند، پایمال می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی قزوین، نامدار خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌ها، ۵۰ درصد مبتلایان کسانی هستند که با افراد مبتلا به کووید ۱۹ در تماس مستقیم بوده‌اند و در واقع حداقل یک نفر در منزل آن‌ها به این ویروس آلوده بوده است.

وی تصریح کرد: در سه ماه گذشته بیشترین آمار ابتلا مربوط به خانم‌های خانه‌دار بوده است که می‌تواند به دلیل حضور در اجتماع و همچنین تجمعات و مهمانی‌های خانوادگی باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.