وزارت دفاع روسیه: سطح تماس‌ها در همکاری نظامی با ایران ارتقا می‌یابد
01 شهریور 1402 - 16:15
شناسه : 61169
2
وزارت دفاع فدراسیون روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که معاون این وزارتخانه و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو درباره همکاری های نظامی و فنی دوجانبه گفت و گو کردند که طرفین در آن بر تعمیق گفت وگوها و افزایش سطح تماس ها در بخش دفاعی تأکید کردند.
پ
پ

الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، توسعه همکاری ها در عرصه دفاعی را بررسی کردند.
بر این اساس، طرفین در این دیدار، درباره مسائل امنیتی تبادل نظر و بر تعمیق گفت وگوها و افزایش سطح تماس ها در بخش دفاعی تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری تاس، پیش از این، اولگ سالیوکوف فرمانده کل نیروی زمینی نیروهای مسلح روسیه در مسکو با همتای ایرانی خود در زمینه توسعه همکاری و تعامل نظامی با هدف اجرای پروژه هایی با هدف افزایش آمادگی رزمی نیروهای مسلح گفتگو کرد.
این رسانه روس نوشت: همانگونه که در بیانیه وزارت دفاع روسیه اشاره شد، طرفین برای تقویت همکاری‌ها بین نیروی زمینی روسیه و ایران در زمینه‌های مختلف به توافق رسیدند.
بنا بر این گزارش، هیات نظامی ایران در سفر رسمی به مسکو با حضور بر مزار سرباز گمنام در باغ اسکندر در نزدیکی میدان سرخ، تاج گل اهدا کرد و پیش از آن روز یکشنبه در نخستین سفر خود از مجمع بین المللی فنی – نظامی ارتش موسوم به آرمی ۲۰۲۳ بازدید کرد.
بر این اساس، بازدید از موسسات آموزشی نظامی نیروی زمینی و شرکت های مجتمع نظامی-صنعتی از دیگر برنامه های فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به مسکو بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.