خودروهای اسکای ول در کمتر از ۸ دقیقه شارژ کامل خواهند شد
27 شهریور 1402 - 18:53
شناسه : 63567
4

شرکت اسکای ول به‌یمن قدرت مهندسی و عملیاتی خود توانسته در سال ۲۰۲۳، ۴۰۰ ایستگاه مجهز شارژ را در ۴ شهر کشور چین بنا کند و همچنین برنامه دارد در سال ۲۰۲۴ تعداد یک‌هزار ایستگاه مجهز را در ۱۰ شهر کشورش راه‌اندازی کند

پ
پ

خودروهای برقی به‌سرعت درحال پیشرفت و جذب مخاطب و کسب سهم هرچه‌بیشتر از بازار هستند؛ چراکه نیاز مبرم به‌آن‌ها با توجه به‌شرایط زیست‌محیطی و بحث انرژی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. البته به‌دلیل جدید بودن تکنولوژی این مدل خودروها و وجود زیرساخت‌های منطبق با خودروهای بنزینی، همین‌طور میزان پیمایش، طول عمر باتری، قیمت و موارد دیگر، چالش‌های بسیاری پیش روی استفاده از خودروهای برقی است که به‌یمن تلاش شرکت‌های بزرگ و مهندسان و محققان برجسته در این عرصه، این مسائل تا حد زیادی برطرف شده و می‌شود.

اما یکی از چالش‌های بسیار مهم در این زمینه، مدت‌زمان شارژ خودروهای برقی است که معمولا درحالت نرمال چندین ساعت و درحالت شارژ سریع بیش از ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

اما شرکت اسکای ول که یک شرکت مطرح چینی است و به‌صورت تخصصی روی تولید و مهندسی خودروهای برقی کار می‌کند، با ابداع روشی نوین و انقلابی برای نخستین‌بار در جهان این مشکل بزرگ را حل کرده که این تکنولوژِی نوین در کنفرانس زیست‌محیطی فناوری skyworth ۲۰۲۳ تشریح شد و شایان ذکر است که شرکت اسکای ول به‌زودی توسط شرکت نبکا محصولات مدرن خود را راهی بازار ایران خواهد کرد.

شرکت اسکای ول رسما عصر جدیدی از تجدید انرژی را آغاز کرده که بر اساس آن یک خودرو برقی در کمتر از ۸ دقیقه با ولتاژ بالای ۸۰۰ ولت شارژ می‌شود و خودروهای اسکای ول با این تکنولوژی می‌توانند ۸۰۰ مایل (حدود ۱۲۸۰ کیلومتر) را به‌راحتی طی کنند. محصولات اسکای ول علاوه‌بر کاهش چشمگیر زمان شارژ می‌توانند مدت پیمایش و ذخیره انرژی را به‌شدت افزایش دهند که خود رکوردی بزرگ و انقلابی در صنعت خودروهای برقی به‌شمار می‌رود.

شرکت اسکای ول دارای تیم تحقیق و توسعه و مهندسی بسیار قوی است که موفق به‌ارائه و توسعه سیستم‌های نوین مختص به‌خود شده‌اند و با بهره‌گیری از سیستم دیجیتالی اسکای ول، مدیریت و قابلیت تنظیم انرژی را در ادغام ذخیره‌سازی نوری، شارژ و حمل و نقل با قابلیت‌های عملیاتی تجسم می‌بخشند.

همچنین شرکت اسکای ول به‌یمن قدرت مهندسی و عملیاتی خود توانسته در سال ۲۰۲۳، ۴۰۰ ایستگاه مجهز شارژ را در ۴ شهر کشور چین بنا کند و همچنین برنامه دارد در سال ۲۰۲۴ تعداد یک‌هزار ایستگاه مجهز را در ۱۰ شهر کشورش راه‌اندازی کند و برای ۵ بازار بزرگ و مهم صادراتی خود نیز درسطح جهانی برنامه احداث ایستگاه دارد.

با توجه به‌برنامه‌های صورت‌گرفته و ایجاد زیرساخت‌ها در کنار تولید محصولاتی با مهندسی قوی و کیفیت بالا سبب شده است فروش مدل ET۵ در ماه آگوست در مقایسه با آوریل دو برابر افزایش یابد و انتظار رشد بیشتر فروش نیز در بازار چین و سایر بازارهای صادراتی وجود دارد.

شرکت اسکای ول تبدیل به‌شرکتی پیشرو و انقلابی در زمینه ارائه تکنولوژی‌های جدید برای کاهش دغدغه‌های مصرف‌کنندگان خودروهای برقی خواهد شد و رسالت خود را که همان توسعه انرژی‌های جدید و کاهش آلایندگی است، به‌خوبی انجام خواهد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.