ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران در انتظار صدور بخشنامه جدید
05 مهر 1402 - 14:10
شناسه : 64354
2
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: ما برای هر نوع ترمیم حقوق در شهرداری باید منتظر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور باشیم.
منبع : ایسنا
پ
پ

مجید باقری در خصوص ابطال حکم سازمان اداری و استخدامی از سوی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در ارتباط با فوق‌العاده شغل کارکنان، اظهار کرد: ما در شهرداری از هر نوع ترمیم حقوق استقبال خواهیم کرد و موضوع را مشتاقانه دنبال می‌کنیم و در این زمینه بسیار دغدغه‌مندیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تأکید کرد: مسئله‌ای که وجود دارد این است که دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان اداری و استخدامی را ابطال کرده و باید منتظر بخشنامه جدید باشیم که مرجع آن سازمان اداری و استخدامی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم با رأی دیوان عدالت اداری کاری انجام دهیم چراکه خطاب این رأی شهرداری نبوده است، یادآور شد: ما بر همین اساس، زمانی که رأی دیوان صادر شد تمهیداتی را اتخاذ کردیم و در انتظار بخشنامه هستیم و به محض صدور آن اقدام خواهیم کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، باقری همچنین تصریح کرد: سایت سازمان اداری و استخدامی نیز متنی را منتشر کرده که بر اساس آن متن، ملزم به انتظار برای صدور بخشنامه جدید هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.